Gå til innhold

Flere som startet på Grete Roede kurs eller lignende denne uka? (samme som skravle)


tasah

Anbefalte innlegg

Hadde kursstart i går, lurte på om det er flere her inne som er med på slike kurs? Hadde vært gøy om det var det så kunne vi støtte og oppmuntre hverandre :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er jeg Libra berta.

 

Kan jeg spørre hvor mye du skal ned?

 

Jeg har 12 kilo jevnt fordelt over kroppen, som skal bort.

Starter med friskt mot, men har problemer med å få spist 5 måltid om dagen. Har tatt samme kurs for 1,5 år siden, så vet hva som må til for kostomlegging.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Jeg skal ned minimum 12,5 kg, da er jeg på trivselsvekt (70 kg).

 

Etter at jeg fikk en datter i oktober 2005 gikk jeg 2 GR-kurs på rad, skulle gifte meg sommeren etterpå og måtte inn i en brudekjole... Gikk da ned til 70 kg, men har klart å legge på meg 12,5 kg på litt over 1 år. Kjenner det er deilig å være i gang, men jeg har lært, jeg skal på hold-vekten-kurs etter jeg har kommet med ned igjen.

 

Er Libra noe ala GR eller? Jeg har 4 hovedmåltider + 1 mellommåltid som skal ned i løpet av dagen, stor forandring fra hvordan jeg har levd siste året. Har en vane med å spise for lite i løpet av dagen, masse middag og ikke noe annet resten av dagen, nå skal jeg spise hele tiden :)

 

Men nå er det kveldsmat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, hei tasah og alle andre!

 

Jeg er 30 år, veier litt for mye og har gått Grete Roede kurs tidligere (gikk da ned ca 5 kg). Gikk dessverre opp igjen etter noen måneder. Nå prøver jeg å følge opplegget på egen hånd og har drevet med det en stund.

Jeg og samboeren har planer om å slutte med prevensjon nå og forhåpentligvis bli gravid for første gang :-) Er derimot redd for å gå mye opp i vekt under svangerskapet. Har aldri vært tynn, alltid vært lubben/småtjukk/tjukk. Veier nå 75 kg (er 163 cm høy).

-Er det noen som har lyst å si hvor mye de gikk opp i vekt under sitt svangerskap ? :-)

Jeg planlegger å prøve å følge svangerskapsopplegget til Grete Roede når jeg blir gravid.

-Andre som har prøvd det? Ros? Ris?

Synes det går veldig sakte nedover med vekta, har gått ned fra 84 kg i januar -07 til 75 kg nå, derimot er det vel slik at hvis man går ned sakte er det mindre sjanse for å gå fort opp igjen? :-)

Er litt sløv med trimminga, skylder på mye jobbing, men prøver å gå en halvtime 3-4 ganger i uka :-) Trøster meg med at en liten tur er bedre en ingen tur :-)

 

Hører gjerne fra dere hvordan det går videre med dere også :-)

 

Klem fra Charlotte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...