Gå til innhold

mammajakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg finne en fin jakke for høst / vinter for oss med mage? Det finnes jo ikke jakker i vanlige merkebutikker...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg tenkt på også! Kanskje HM får inn noe litt utpå høsten?

Håper noen kan svare her...

Skrevet

Jeg tenkte å se på en mammaklær-butikk, men hvis det blir veldig dyrt, prøver jeg meg på hennes.

Ser det er noen som har kjøpt jakke på Vero Moda med sånn A-form, altså ikke en gravidjakke, men helt vanlig. Det er jo et alternativ:)

Skrevet

Ja!...Hvor kan vi få kjøpt en stilig,men rimelig mamma-vinterjakke??....Det lurer jeg sannelig på ;P....Er det noen som kan komme med gode tips,eller noen som har en & selge?

Skrevet

Det er en butikk i Bærum som seger brukt mammatøy. Magen heter den, ligger ved Jar stasjon. Har ikke vært der på en stund, så vet ikke om de har mange jakker inne nå, men de har iallefall kvalitetstøy til en ok pris + veldig god service.

Jeg har ikke råd til å handle andre steder enn hennes nå, så det var deilig og komme dit hvor de hadde litt mer stilige klær uten at det kosta allverden!

Dessuten føler jeg meg litt mer miljøvennlig når jeg handler brukt tøy :)

Skrevet

amy_de

takk for tipset :)....skal ta meg en tur innom den butikken.Den ligger jo i tillegg rett ved meg :))

Skrevet

Noen som har forslag til andre butikker? Eventuelt nett?

Skrevet

H&m har en sort høst/vinter jakke/kåpe til gravide...mulig det kommer mer utover høsten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...