Gå til innhold

Begynner å bli lei :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

jeg har vært rimelig lei en stund nå. Kan ikke sitte behagelig , ikke ligge behagelig. Babyen sparker mot ribbeina. umulig å finne klær som ikke strammer..umulig å se sånn nogenlunde lekker ut..Vondt å kjøre bil i mer enn 5 min... etc etc.. trenger hjelp å komme meg opp av sofaen, må rulle meg ut av senga..nå høres jeg ut som en hvalross, men er ikke overvektig, bare gravid, stooor mage!

En trøst er at kjæresten min synes jeg er sexy uansett og at gravide kvinner er vakre..Og at jeg sikker tfår verdens søteste baby om 5 uker!

Godt at flere er litt lei. :)

Har vært sykemeldt en god stund allerede, og synes det er frustrerende å ikke orke mer enn 5 min aktivitet før jeg må legge meg nedpå. Og når jeg ligger der så er det ikke mye lett å finne en god stilling. Men, vi får prøve å finne frem siste rest av godt humør og bruke den lille energien vi har til noe gøy. :)

På den andre siden er jeg jo ikke helt klar for at lillemy skal komme enda. Har ikke fått alt tøyet på plass og sikkert ikke mye annet heller. hehe.

Lykke til med de siste ukene! Håper vi får en god sistemåned alle sammen!!!

Jeg henger meg på denne....tenkte jeg måtte inn og syte litt... I dag har jeg vært dritlei. Kjempesliten av den minste bevegelse. Har bekkenløsning. Er ganske stor, men ikke enorm:) Sliter med svimmelbyger. Har vært forkjøla i over 2 uker, og nå har jeg fått bihulebetennelse:( skal ta meg en tur til legen om det ikke slipper taket. Vil helst unngå penicillin... Får så dårlig samvittighet overfor mann og barn, for jeg orker jo nesten ikke noe... Heldigvis er ikke alle dagene slik som i dag, men uff, det er så trasig. 35 dager til termin, så det er jo snart over....

Vi får bare bite tenna sammen og glede oss over det som kommer, så får vi prøve å "nyte" høsten imens:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...