Gå til innhold

Hjelp til fargevalg på OTH-vogn!

Anbefalte innlegg

Hvis dere gidder å engasjere dere... takknemlig...

Skal kjøpe nytt trekk til OTH vogn, men skal jeg ha mørk brun (chocolate), svart eller marine når jeg har dette tilbehøret:

Snugglebuggy (se den lyseblå inni, med stiper utenpå):

http://www.barnevognskilt.no/default.asp?wpi=PRODUCTS&pagecount=1&catId= 43

Skip hop duo isblå:

http://www.freshmilk.se/product_info.php?cPath=24&products_id=187&osCsid=409aefc 148630998c9705734922f91ce

og lyseblå seat inseart til OTH (se det lyseblå) : http://www.biteringen.no/produkter/barnevognerutstyr/onetreehillothuj/oth-seteinnlegg/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10226475-hjelp-til-fargevalg-p%C3%A5-oth-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker både marine og svart og at det er litt nøytralt - for det fineste jeg skal ha i vogna er babyen og han/hun trenger ikke å bli overdøvet av for mye tilbehør, mønster og farger. Men smaken er heldigvis som baken! :-)

Tihi jeg hadde AKKURAT samme problem som deg, brukte så mye energi på å tenke på det at jeg ble helt gal. Til sammenligning brukte jeg 5 min å bestemme meg for hvilken farge jeg skulle ha på bilen min!!

Vel vel. Marine er veldig tidløst, passer godt til jente og gutt, går aldri av moten, men er vel heller ikke så trendy -hvis man er opptatt av det.

Sort er kjempe fint til lyseblått og er den fargen de selger aller mest av. Sikkert ingen problemer med gjensalg og god pris på finn. Personlig syns jeg sort kan bli litt hard og kanskje litt varmt på sommeren?

Brunt er vel den mest populære trend-fargen de har nå. har lest litt inne på forskjellige vognfora og det er denne de fleste syns er kul. Jeg var litt usikker på om jeg likte den pga at den var litt rødlig liksom, men jeg gikk for denne til slutt (den hadde også kortest levering da jeg kjøpte) og endre opp med lyseblå buggymummi, seat insert og en Flerurville i blått+brunt. Veldig lekker!

Blir jeg lei den, så selger jeg bare trekket , det er mange som vil ha brunt om dagen.

PS har hatt blått på to andre vogner, eller hadde jeg nok vurdert marine litt sterkere...

Så vittig! Hvor kjøpte du og hvor lang levering? Hva betalte du?

Heller mest mot brunt jeg nå, men er litt redd for at jeg blir lei, siden det er mote nå. Alternativt svart. Hm, skal se an fargen når jeg får snugglebuggy'en om kun få dager, fargene kan være litt annerledes i virkeligheten.

Har gutt nå (for de som ikke skjønte det på lyseblå-fargen..) og det er nok siste, så bryr meg ikke så mye om gjenbruk... Jenta mi hadde den kjedelige lysegrå (i tilfelle lillebror, men ble lei den jeg..)

Jeg kjøpte på Pingpong-online.com. Kostet 579 E, men jeg hadde en bestilling liggende inne der fra før, så slapp ekstrakostnader med frakt for denne vogna, så da blir det jo en del rimeligere enn i Norge. tenkte egentlig å bruke den gamle OTH'en, men den er rosa og dette blir en gutt, så da utgår det. Vogna er 05-modell så de nye setetrekkene passer ikke så godt på den vogna da den mangler stang øverst, så da selger jeg heller den gamle og kjøper ny... rasjonelt... hehe.

Forøvrig lang levering på pingpong, chocolate i uke 42 tror jeg, mens sort i uke 52. Har hørt at de er enda treigere enn de sier med levering, så blir spennende å se når jeg får tingene. vet babyjungle er kjappere på levering, men dyrere frakt der.

Annonse

Ja jeg tror trekket er festet til stangen sånn at et 07 trekk ikke sitter som støpt på eldre vogner, men jeg har ikke prøvd så er ikke helt sikker. Fant bare ut at ved å kjøpe nytt trekk til 2000 kunne jeg nesten like gjerne kjøpe ny vogn og selge den gamle og betale omtrendt det samme, så da ble det til det. Vet ikke hva jeg får for 05 modellen da, men de holder seg jo godt i pris.

Nå har jeg ringt lokal forhandler her, og det som er superkjipt er at det nærmest er umulig å få tak i trekk i de populære fargene, folk må vente opptil 1 år...! For OTH prioriterer nye vogner og ikke kun trekkene. De har et trekk i marine inne nå.

Så dilemmaet mitt er samme som ditt egentlig; kjøpe ny vogn i knæsj farge eller marine trekk til 2000 kr... Hm. Hvor mye tror du man får for 2005 - modell?? Vår er ganske godt brukt egentlig, langt fra ny liksom, og trekket er falmet "på baksiden"... Å, har egenlig ikke råd til ny vogn, men 2000 kr blir det uansett, hvis jeg ikke taper så mye på det, kanskje... (tenker, tenker så det knaker her)

Ja kan du skjønne at ikke de klarer å levere hverken trekk eller vogner. Syns det er rart, burde ansette noen flere med den etterspørselen som er!

Jeg har en Flower Power (rosa med litt "hippy" blomster på kalesjen)som egentlig er ganske pent brukt, usikker på man kan få for den. 2500 kanskje? Det går jo an å prøve å legge den ut på finn og sjekke interessen også. Ellers så går det også an å kjøpe trekk brukt, ser de går for ca halv pris på finn. Kommer vel neppe noen brune der med det første i og med at den fargen er såpass ny, men kanskje andre farger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...