Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Mener mens man er på sykehus.. Hvor mye informasjon får man av legene før man drar hjem igjen? Går de gjennom alt? Sier hva de har sett og ikke sett? Eller sender de bare det til gyn/fastlege? Skal ha lap 25 september... Sto noe i brevet om at man måtte ta lap rett etter mensen, men hva menes med RETT etter? Må man være helt ferdig med å blø? For min del er det snakk om en uke etter IKM.. Men TR var 4 dager forsinka sist, så vet jo aldri... :-(
hannetroll Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Jeg hadde lap på Ullevål i sommer, og fikk en god samtale med legen som utførte operasjonen etter at jeg hadde våknet fra narkosen. I tillegg fikk jeg papirer med hjem hvor det sto nøyaktig hva de hadde gjort og sett, samt instruksjoner for smertebehandling. Hvis du lurer på hvilken rolle menstruasjonen evt spiller for operasjonen din, så ta en telefon til sykehuset og spør! Jeg fikk beskjed om at det ikke spilte noen rolle, men det avhenger muligens av type inngrep. Lykke til!
Nøtt Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Dette lurer jeg også på. Jeg håper jeg får ALL informasjon like etterpå. Orker ikke å gå og vente på den også liksom.. Jeg skal ha lap den 4., og har mensen nå (IKM mandag), og regner med det går i orden..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Mtp det med rett etter mens så tror jeg man i alle fall må være ferdig med å blø. Jeg fikk time til lap 10. sept, men venter mens den dagen eller dagen etter så da fikk jeg utsatt til 23. sept. Har da sannsynligvis vært ferdig med mens i over 1 uke. Virka ikke som om det var noe problem på dama jeg snakket med i alle fall (hun som setter opp sånne timer). Lurer også litt på det med info. Skal reise bort for å ta lap'en og skal være natta over etter at den er utført. Håper da jeg får info samme kveld eller morran før jeg reiser - det må da være mulig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå