Gå til innhold

mens murringer, normalt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har ikm om 2 dager, og har testet positivt på 2 clear blue tester.. Men det kjennes ut som om mensen er like rundt hjørnet, med tanke på mens murringer. Er det normalt? Jeg klarer liksom ikke helt å glede meg før jeg opplever at mensen uteblir.. Er det mulig at 2 tester kan vise feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er testene positiv (å de tar ikke feil hvis du tydelig ser streken) er det ikke annet å si enn GRATULERER :) Jeg har hatt mensmurringer på og av siden jeg ble gravid. Har avtatt nå de siste dagene. Er 7+6 i dag. :) Ingenting å bekymre seg for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer:) 2 tester viser ikke feil nei:) er idag 4+2 å testet me en clear blue for 5 dager siden å fikk "gravid! var hos legen i dag å fikk det bekreftet. har mens murringer dag å natt å ekle stikkinger på høyre side hele tiden..slitsomt...hadde det slik i mitt forige sv skap også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkuratt som jeg har det.. tok 2 positive tester forrige uke. og har enda murringer.. fått bekreftet på ultralyd graviditet.. så det gjorde meg mer avslappa... Gratulerer og lykketil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg tok tre tester for å være sikker, tok to rett etter ikm men fikk skyggestrek. så tok eg en tre dager senere og den var tydelig. mensmurringer har eg hatt i tre uker nå så regner med det skal være sånn..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...