Evi18 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Eg har no hatt manualpumpe i 4 mnd men så knakk ein liten del så må kjøpe heilt ny ein=( tenkte kanskje å prøve den elektriske! Kva syns dere er best, de som har prøvd då??
trollet66 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Jeg bruker Medela Syphonie dobbelpumpe,. absolutt å anbefale. Går dobbelt så fort!
_Mita_<3 Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 jeg har avent håndpumpe og elektrisk.. mye bedre med elektrisk.. prøvde en gang en gul elektrisk pumpe.. husker ikke navnet men den var DÅRLIG.. men avent syntes jeg er bra:) du bestemmer selv styrke og fart på pumpinga
St.Sunniva Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Om du kjøper Avent sin som er både manuell og elektrisk så har du iallefall helgardert deg. Jeg bruker elektrisk til vanlig, men om jeg er på hyttetur og sånn, så blir det jo manuell. Jeg er iallefall kjempefornøyd med den.
mybabyboy Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg var kjempefornøyd med avent sin elektriske. Så godt å kunne bestemme "suget" selv,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå