Gå til innhold

Noen som har sett på vogn- eller har dere fra før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann du. ja jeg har begynt og titte litt på nettet men jeg klarer nok ikke bestemme meg før jeg har sett de i butikken;)jeg har isåfall veldig lyst på en vogn med 4 hjul, som er en skikkelig baby vogn. jeg er ikke helt betatt av de med 3 hjul egentlig. jeg syntes simo kombi 625 er veldig fin:) stor og fin

Jeg har også tittet litt på nettet. Jeg skal ha en Teutonia Mistral med 4 hjul. Det er en kjempegod vogn og håndtaket kan enkelt snus fra ene til andre siden. Kan brukes fra spedbarn til barnet er ferdig med vognperioden.

Hei! Jeg har en Simo kombi-vogn, og jeg er kjempefornøyd! Har brukt den til 2 barn, og den er god som ny for tredjemann som er på vei! :-) Har en veninne som har kjøpt Emmaljungavogn, kombi. Den ser også ut til å være en kjempegod vogn! Denne kan også snu håndtaket over til motsatt side! Praktisk når det blåser ute! Bare noen tips :-)

Annonse

Kan komme med noen tips hvis det kan være til nytte:

Tenk på hvor du bor i landet: Hvis du bor nær sjøen, bør du kanskje tenke på at noen vogner ruster SVÆRT fort hvis de blir brukt i klimaet på kysten. Spør forhandleren hvilke som er best rustet for været der du bor.

Hvis du kommer til å ta vognen mye inn og ut av bil, så bør du nok tenke på en vogn som ikke veier for mye. Jeg har min lite inn og ut av bil, og bor på en plass der det blåser mye, så jeg har kjøpt en Simo kombi, som er en relativt tung vogn med dyp kalesje som skjermer barnet godt mot vinden. Simo har også en høy kant på trekket som legges oppå bagen, og denne skjermer også godt for vind.

En tid brukte jeg vognen til 2 barn, en på bare et par mnd, og en på 2 år. Da var det ypperlig å ha kombivogn! Det var bare å løfte ut bagen, så var vognen klar for han på 2 år!

Nå har dere litt å tenke på :-)

Lykke til med innkjøpene :-)

• 2 uker senere...

hei!

Har nok begynt å titte litt, tenkte å kjøpe brukt denne gangen (1.gang skulle jeg ha ny).Men d er jo mange fine vogner man nesten ikke kan se er brukt. Har vel sånn delvis bestemt meg for Teutonia Spirit S3.. Noen erfaringer med den? Syns d er veldig greit med svingbare hjul!

Det er jo så kjekt å titte på vogn og alt annet egentlig. Litt rart å svinse i butikkene uten skikkelig mage enda...

Jeg har bestemt meg for Hightrek vogn. Den kjøpes i 3 deler.

Ypperlig bag som kan brukes i bilen, du slipper å ta barnet over i stol. Det er håndtak integrert i sidene som du lett vipper frem. Veldig kjekt å kunne bære bagen med en hånd. Er rundet under og kan derfor "rugges". Du bytter til sportsvogn med et lite klikk. Ja jeg har bestemt meg, dette er en soleklar favoritt. Du finner den på babykos.no Bebeconfort. Litt dyr, kjøper den på januarsalget, vi har jo god tid jenter!!

Håper dere har det bra alle sammen!! :o)

Hei LMBV

Tusen takk for at du kommer med noen råd og vink.

Synes det er altfor mange vogner på markedet og når vi nå venter første barnet er det ikke helt lett å vite hva man bør gå etter.

Fint at vi har god tid. Kjøper uansett ikke vogn før etter ul, bare sånn for sikkerhetsskyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...