Gå til innhold

Tvillinger :)

Jente73_tvillinger

Anbefalte innlegg

Da melder jeg meg inn her jeg! Var på Ultralyd igår, og jeg skal ha tvillinger!!! Følelsen da legen viste meg er helt ubeskrivelig, det er en følelse av glede, sjokk og skrekk :) Herregud, jeg har en 2 åring fra før, og vi skulle ha 1 barn til vi...hehe

Jaja, det ordner seg nok. Har hatt en mistanke noen få uker nå, har slitt med å ligge på magen allerede, kjenner livmoren min veldig tydlig og veldig langt oppe og har vært dårlig, trøtt og ikke minst slitt med å komme meg på do. Mye annerledes enn fra forrige svangerskap.

Nå har jeg så mange spørsmål at jeg kommer ikke på å stille ett eneste ett - alt jeg tenker på er: jeg skal ha tvillinger :)

Ikke får jeg til å forandre nicket mitt heller, skulle jo stått Nr2og3_17032008 :)

Fortsetter under...

:) tusen takk. Ville jo liksom ha mine 2 barn litt tett slik at de fikk masse glede av hverandre. Nå får jeg 3 barn som får masse glede av hverandre...hehe

Det er en utrolig blandet følelse, tenk så gøy at vi er så heldige å få tvillinger, og så er det litt sånn...å herregud, vi skal ha tvillinger! Gleder meg til sjokket har lagt seg og jeg kan bare glede meg.

Fikk nå endelig byttet nicket mitt nå da :)

Masse lykke til med fødsel. Blir du satt igang eller skal du føde normalt, keisersnitt eller hva??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...