Gå til innhold

Hvor får man kjøpt penn/tusj til å merke klær med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke går av i vask da selvfølgelig.

Skrevet

har kjøpt på panduro hobby (panduro er som jeg har forstått det også en grossist, så har du en liten lokal hobbybutikk, har de nok penner der!) de har massssse farger å velge mellom!

så et sett på bogerud tekstil også, men tror ikke de er like bra som panduro sine!

etter noen vask, blir det litt utvaska da, men det gjelder vell alle penner!

Skrevet

jeg kjøpte på bokhandelen jeg..helt vanlig tekstilpenn. jeg har også bestilt navnelapper på www.navnelapper.no hvor du kan få klistremerker som sitter såpass at du kan kjøre de i oppvaskmasinen, og strykepålapper som sitter på i opptil 90 grader tror jeg det var. de er veldig greie syns jeg.

Skrevet

sabo.no

Da kan du bestille navnemerker også... genialt når de begynner i barnehage!!!

Skrevet

sprittusj gjør nytten her..

Tekstilpennen jeg betalte dyre dommer for gikk av etter 2 vask.

Skrevet

Sabo er kjempe bra!

Har kjøpt tøylapper med navn på og noe de kaller taggit, som man bare stikker gjennom. Helt supert!! :)

Skrevet

Jeg har også tøylapper og taggit fra sabo.

Helt supert. & så enkelt.

Har festet maaaange i morgenrushet på vei til bhg og jobb de siste årene :)

Er jo ofte slik en kommer på i det en skal løpe ut døren.

De jeg festet for mange år siden (pia er 7år nå) henger like pent på plass enda :)

Jeg kjøpte en svart tøymerketusj i en bokhandel.

Den har også vart i mange år nå.

Det står at den bare skal brukes på tøy.... Men jeg har brukt den på støvler/sko og regntøy også.

Det eneste som må merkes opp igjen er matbokser som har vært i maskin. (Hehe, den ble veldig fleksibel den tusjen)

Minner nesten om en sprit-tusj.

Ikke er den dyr heller. Tror jeg betalte en 30-40kr. Har bare brukt 2stk på de 4årene vi har hatt bhg/skolebarn.

Skrevet

Kjøpte tekstiltusj på bokhandelen. Virket 3 ganger... Anbefaler heller strykelapper fra www.navnelapper.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...