Gå til innhold

Jeg er så redd og usikker på flere ting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt mensen siden juni, så jeg tok en test rett før bryllupsreisen min i begynnelsen av august. Den var negativ. Så reiste vi på bryllupsreise, men jeg ble bare så dårlig der. Den 17 august tok jeg en ny test i syden og den var positiv.

Men når jeg da skal regne ut terminen min, så var jeg godt på vei og testen viste negativt. Men uansnett, så er jeg jo gravid nå. =)

Men jeg visste jo ikke at jeg var gravid før lenge etter jeg ble det.. og jeg festet tre helger etter hverandre. Først mitt utdrikningslag, så mannen min sitt, også bryllupet. Og en gang da vi kom til syden.

Jeg har tatt Ibux, før jeg visste jeg var gravid, tatt Sobril (sliter litt med angst). Men veldig lite av begge delene. Dette tar jeg selfølgelig ikke nå.

Da jeg var i syden, så satt jeg på acryl negler og det stinket skikkelig og tipper ikke det var bra for ungen heller.

Jeg skal til legen imorra for første gang, men tenker litt på dette her da. Jeg har ikke hatt noe blødninger, så det er jo positivt. Håper bare at jeg ikke har skadet den stakkars lille babyen min i magen. Uff..

Jeg hadde mensen sist den 16 juni og er vel da 11 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,slapp av og pust med magen:)Hvor mange unger tror du ikke har blitt unnfanget i fylla? Og fleste parten har vel drukket litt før de har funnet ut at de er gravide også,jeg er en av de. Ibux tar jeg fortsatt hvis jeg har smerter,det skader ikke barnet en sjelden gang,somadrilen går nok også bra så lenge fosteret er der enda. verken du eller fosteret blir løsmiddelskada av de støpte neglene heller:) Nå som du vet at du er gravid holder du deg vel unna både alkohol og somadril så da går det nok kjempe bra skal du se:) Prøv heller å få i deg litt folat og tran du nå.

Gratulerer med magen foressten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...