Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Her i huset blir deet stryket fint lite klær, fordi jeg må gå opp når jeg skal stryke (har ikke bodplass nede), så nå vil jeg ha strykebrett som jeg kan henge på veggen på badet, men aner ikke hvor jeg får tak i, Noen som vet?
camilla^ Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Aner ikke hvor en får kjøpt det. Men selv har jeg planer om å lage selv, når jeg får kommet meg så langt. Vi har på hytta, ett gammelt ett. Og det er kjempe enkelt.Det er i tre, slik at en må ha ett lite laken, eller evt lage en "duk" til å ha over. Å stryke rett på tre er ikke så lett.
It's all about me Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Mener du slikt som er festet fast på veggen og så vippes det ned ved bruk? Det aner jeg ikke hvor kjøpes dessverre, men selv synes jeg dette er genialt. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00059627 Gjemmes lett inn i et skap mellom bruken.
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 29. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2007 Mener sånn som henger på veggen og vippes ned ved bruk. Får sjekke ut Jernia og Ellos:) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå