Gå til innhold

Hvorfor kjøpe Easywalker fremfor TFK?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Easywalker er vel en 3 kg lettere, men det er vel det eneste punktet den vinner på.

Easywalker har ikke regulerbart håndtak eller fotbrett, det har TFK.

Easywalker har ikke full sittestilling, det har TFK. Dette er et must hos oss.

Easywalker har ikke håndbrems, det har TFK.

Easywalker har ikke integrert myggnetting i skjermen, det har TFK.

Hvordan regntrekket er på Easywalker vet jeg ikke, men det på TFK er utrolig bra.

Vi vurderte også disse vognen. Men falt for Easywalker SKY.

Den er mye lettere. Kun 9 kg. OG det betyr mye når man skal trille på snø og opp bakker. Også når man skal ha med vogn ut og inn av bil.

Bagene til Easywalker og tfk er begge romslige og like store.

Easywalker har reisebag. Den er genial når man skal ut å reise med fly. Beskytter vognen slik at den er like hel etter flyturen.

Easywalker har også bedre og større framhjul. Det gjør vognen bedre å trille i terreng og snø.

Vi kom fram til at Easywalker var best og synes også designet er nettere.

Fantastisk vogn!!:) Vi er kjempefornøyde!

Tror ikke du helt vet hva du snakker om intensity. DU har tydeligvis ikke Easywalker SKY.

Det har jeg og den har FULL LIGGESTILLING.

Easywalker er en lett vogn, tfk mye tyngre. Derfor trenger man ikke handbrems.

Easywalker har enklere regntrekk. Det kan åpnes foran slik at man kan komme inn til barnet uten å ta av hele regntrekket.

Ville definitivt gått for Easywalker!!!

Vi er kjempefornøyde. Minstemann elsker også vognen så den er med overalt!!

Vi hadde tfk først. Men framhjulet gikk i stykker.

Vi valgte å selge vognen. Da kjøpte vi Easywalker sky.

Det er en fantastisk vogn:)

Bedre å trille og mye lettere!!

Jeg har hatt mange vogner. Men vil anbefale Easywalker sky!! Den er supergod og har mye kult tilbehør.

tfk har full SITTESTILLING står det : )

du har tydeligvis ikke hatt vogn med brems.....eller så er det flatt der du triller. jeg har hatt alt: bremseklosser, skivebrems og uten brems. skivebrems er en helligdag og noe du virkelig savner når det mangler : )

Annonse

snartmammaigjen45

TFK har reisebag den også :o)

OG SÅ DU ANONYM.....

Jeg vet hva jeg snakker om takk det er du som ikke vet det, ha ha.

Jeg har ikke sakt noenting om at Easywlaker ikke har full liggestilling, for det vet jeg at den har, men det er full sittestilling jeg skrev. LSe skikkelig neste gang takk.

Og ang regntrekket kan det til TFK også åpnes enkelt uten å måtte ta hele av. Den er delt i to og det er lett å komme til barnet ved å åpne litt av glidlåsen som går vannrett i i toppen.

Så kanskje du burde være litt mer ydmyk neste gang og ikke så påstålig om ting du tydeligvis ikke har greie på.

Jeg har endt opp med en Easywalker Sky. Og er veldig fornøyd:)

Bakgrunnen for valget var at det er en lett vogn, noe som er viktig for meg. Begge vognene har bag på ca 80 cm, som er de største av trehjulingene.

Utseende blir smak og behag- de har begge fine og mindre fine detaljer. Mannen min syntes TFK ble altfor stor og klumpete i sportsdelen.

Har lest en del innlegg om EW Sky, og jeg tror ennå ikke jeg har sett noen som har vært misfornøyd m den som sportsvogn.

Gleder meg til å ta i bruk Sky'en. Det var det riktige valget for oss. Hvis du søker på TFK og EW på dette og andre foraer vil du finne tidligere tråder om vognene: tror du vil finne både pos og neg om begge: De er begge gode trehjulinger, så dere får velge den som passer dere "best"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...