annki83 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 jeg har bestilt meg en bebe comfort kart vogn.. det var en utgått model så vi fikk mye for pengene.. å vi likte den igrunn begge to.. men nå angrer jeg litt.. har mer lyst på en mindre vogn.. har sett på teotunia mistral em myk bag også.. noen som har prøvt den til desmber baby?.. tenkte det kanskje er litt upraktsik med mykbag vis det blir en kaldt å lang vinter...
annki83 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2007 har og sett på carena sin freeride den er jo igrunn en billigere utgave.. men har hørt litt forskjellig om kvaltiteten på disse vognene? noen som har prøvt de til biteliten baby??
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Teutonia mistral er en super vogn, men den er hverken spesielt liten eller lett. Softbag er supert, og kan ofte brukes lenger enn hardbag.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 hvis du skal ha softbagen til carena i vognen og får barn på vinteren er ikke det mulig. Den er 30 cm bred og får ikke plass til noe pose eller noe oppi..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 har også Mistral, og ikke noe problem med plass i softbag'en. Du får ikke noe voksi pose oppi akkurat, men det gjør man vel neppe i noen vogner. Tror vogna veier 12 kg. Kjenner ikke babycomfor vognen, men det er kjipt å angre på en vogn man bruker hele tiden. Kan du få byttet i butikken? Evnt så er det bra priser på finn så du kan sikkert lett få solgt den igjen, eller om du følger magefølelsen du hadde da du kjøpte vognen og bestemmer deg for den.
allegodetingertre Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Jeg brukte teutonia mistral med softbag til februarbarn, ikke noe problem. Hadde oppi dunpose, så lokket på softbag og vindrekk. Det var mer enn varmt nok.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 voksipose er det ingen problem å få i de tradisjonelle duovognene, som simo og brio... Så skal man ha det godt og varmt må man se bort fra dagens trend... Men noe kan man jo ofre hvis man ønske å følge moten og trenden i vognverden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå