Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så åreit at vi kan følge hverandre. Jeg tok ut som sagt 10 egg i går, men fikk beskjed i dag om at 9 var befruktet. Er så spent på om de fortsetter å dele seg til i morgen da jeg skal sette de inn. Er vi heldige så får vi noen på frys også.

Det må være deilig å vite at dere har fått satt inn perfekte 4-delte egg. Jeg følger med for å følge med på utviklingen deres.

Kanskje det er flere der ute i samme situasjon??? Heng dere på!!!

Nå har jeg satt inn 1 gullegg og har 2 på frys. Men som jeg har skrevet på en annen link så er jeg bekymret siden jeg har hatt smerter i buken og litt blodrester i gelen(ikke mye). Jeg krysser uansett alle fingre og tær, og håper på det beste.

Åssen går det med dere

Annonse

Da krysser jeg fingre og tær, og sender deg/dere en virtuell propp...så ingen slipper unna ;o)

Jeg tror du skal prøve (letter sagt enn gjort....I know) å ikke bekymre deg så mye. Jeg har litt vondt i buken selv.......en litt "dump" smerte + at det stikker til noe for jæ...lig iblandt. Har fått beskjed om at det er vanlig...er jo bare 5 dager siden uttak og 2 siden innsett...og de har jo rotet litt rundt der inne kan du si. Det kan også være progesteronen som spøker har jeg fått beskjed om ( i alle fall med hensyn til smertene).

Jeg hadde holdt det under oppsyn, og ringt legen hvis jeg hadde følt meg veldig usikker... Bedre det enn å gå å bekymre seg nå om dagen.

(Jeg ringte nemlig klinikken selv i dag, og spurte om det samme)

Ellers koser jeg meg og tenker baare positive tanker! Har testdag 13.9., og det føles som en evighet!!! Hulk..

Men jeg leker luksushustru om dagen.....går på kafe, shopper litt, leser...og håper på at begge gulleggene mine når mål:-)

Krysser alt jeg har for at det går bra med deg!!

Klem

Tusen takk for trøstende ord Frk. G. Det er jo sant at det er ikke lenge siden uttak, og det er tydelig at de har rotet litt ekstra til denne gangen he-he. Men det går bedre og bedre for hver dag, og legen jeg snakket med på innsettingsdagen mente at det ikke skulle ha noe å si, så da får jeg stole på han. Jeg skal iallefall gjøre hva jeg kan for å verne om det lille gullegget mitt.

Jeg håper virkelig at det går bra med deg ogsp Frk. G. Dette er jammen ikke lett. Denne venteperioden er uutholdelig. Fortsett med å tenke positive tanker og vær litt luksushustru. Det rådet skal jeg følge til neste uke da jeg er sykemeldt.

Kanskje det til slutt går drømmeveien for begge!!!!

Klem

Hei.....

Synes vel at det går bra....er på rugedag 4..stemmer ikke det?? Innsett onsdag...*telle telle*....søndag..skulle bli 4. dagen det ja :)

Har hatt litt vondt og stikkinger fram til i går...i dag kjenner jeg ikke noe...eller kanskje litt? Vet ikke hvordan jeg skal tolke det? Er det bra eller dårlig? Skal vel egentlig la være å tolke noe som helst....(og hvor lett er det??????)

Tiden går utroolig sakte...jeg skal ikke teste før 13.9...DET er lenge til det!

Jeg både gruer og gleder meg til test dag.....

Har en god magefølelse, men det har jeg hatt før når jeg har vært gravid - og siden vi fortsatt har 0 barn - så har ikke den vært mye til å stole på....*sukk*

Randn og Hegemus!! Jeg krysser alt jeg har!!

Jo, jeg er helt enig.....det er jo veldig mange på de andre trådene... Hmm...kanskje de andre ikke vil være venner med oss? ;o) *ler*

Nei, har ikke noe godt svar jeg....vi får kose oss og krysse det vi kan vi tre som er her foreløpig... Det kan jo være noen andre som dukker opp etterhvert..... :)

Hei Hegemus og Frk. G

Det går bra med meg også, men jeg kjenner heller ingen ting. Håper det er et godt tegn at ingen kjenner noe foreløpig. Sist gang hadde jeg fryseforsøk og da hadde jeg ømme pupper, men det ble ikke noe da heller. Så det er ikke å stole på.

Jeg også synes tiden går alt for sakte. Jeg skal være sykemeldt hele uka, og det er nesten så jeg angrer. Det er liksom ikke det samme som å ha fri eller ferie. Føler meg så urolig hele tiden, og er redd for at jeg gjør ting jeg ikke bør gjøre. Samtidig så er det fint å ta det med ro siden jeg har en stressende jobb.

Vi får som dere sier følge hverandre, og er det flere der ute så er det bare å henge seg på.

Klem

Annonse

Hei Randn!

Jeg synes du skal være sykemeldt med god samvittighet, og gjøre ting du synes er kos! Les en bok, gå en rolig tur, gå på kafe, zappe på tv'en.....ja hva du enn måtte ha lyst til. Bruk tiden til å slappe av.... Husk, det er viktige ting vi holder på med :-)

Det viktigste av alt faktisk.....

Det er ikke så mye du kan gjøre galt (men jeg skjønner hvordan du tenker)... Jeg tror det viktigste er at vi gjør ting som er hyggelige, og forsøker å ikke grue oss for mye.....

Hei

I dag har jeg for første gang kjent ømme pupper. Alle positive tegn tas i mot med takk. Jeg vet at det egentlig er å lure seg selv, men håpet om at det skal gå bra er så sterkt og da trenger vi noe som holder oss oppe?

Hvordan står det til med dere da?

Klem

Hei hei :-)

Slenger meg på denne tråden. Rugedag 3 i dag. HAdde innsetting 1/9, er vårt 3 frys og har hatt et ferskt. Har blitt gravid på 2 av tre forsøk før dette, men mistet. Er ganske avslappet denne gangen :-)

KLem fra meg

Hei alle sammen!

Så hyggelig at du ville slå følge med oss :-)

Hmm...hadde kanskje litt ømme pupper i går, hvis jeg kjente riktig godt etter ;)

Hadde kanskje festesmerter også..hvis jeg kjente riktig godt etter ;o)

Jeg klamerer meg til alle halmstrå som gjør at jeg tror at dette går bra :)

Som du sier Randn...vi trenger å holde humøret oppe.

Jeg prøver likevel midt i alle positiviteten å være pyttelitt realist...så jeg kan innbille meg at jeg slipper den store nedturen dersom det ikke skulle gå...og her er vel the key word innbille meg, for vi vel alle at det bare er rent tøv at den nedturen ikke kommer til å bli kjempe stor....

Sånn....dask på lanken...det var alt for negativt til å egentlig få lov til å få plass i denne positive gjengen!! :o)

Jeg er sikker på at dette går veien for oss alle 4 - jeg sendte nemlig nettopp ut en hær med babystøvnisser....og jeg har mer på lager!!

Ha en strålende dag alle sammen!! Solen skinner og vi skal skinne omkapp med den!!

Stor klem

Det går nok helt sikkert bra Hegemus!!

Ikke grue seg!! >-----O---------< klem

Selv har jeg faktisk litt ømme pupper, men jeg klarer ikke helt å tolke det KUN som et tegn på at dette skal gå bra. I mitt hode kan det være 1 av 3 ting...

1. Dette går bra, jeg er gravid

2. Har alltid ømme bryster før mens, så det er bare et tegn på at mens kommer snart

3. Bivirkning fra Cyclogesten (progesteronen)

Kan sikkert finne kombinasjoner også....*ler*

MEN det skal være sagt......jeg velger å tro at dette går så det griner...helt til det motsatte er bevist :)

Og jeg har hørt at tro kan flytte fjell :-)

Ha en strålende dag alle sammen!

Stor klem fra meg på rugedag 8....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...