Gå til innhold

Hvordan formulere en saklig søknad om permisjon?

Anbefalte innlegg

Skal søke permisjon fra bhgplassen til minsten, han blir holdt igjen på småbarns avd mot vår vilje (lang historie) så vi har kommet til at søknad om permisjon er på sin plass.

Vi søker om 1 mnd til å begynne med, så ser vi det ann.

Men hva/hvordan skal jeg formulere søknaden?

Fortsetter under...

Så lenge årsaken til at dere ønsker permisjon er det at dere ikke vil at han skal gå på smaåbarnsavd. så er det jo nesten det du må skrive!

Når det er sagt, så tror jeg ikke det er så enkelt å få så kort permisjon som 1 mnd. I de bhg. jeg har jobbet, så har kun permisjonssøknader som gjelder til starten av neste bhg.år blitt godkjent, for da kan man gi et annet barn plassen og bhg. taper ikke penger.

Du kan jo evt. ta han fri fra bhg, men fortsatt betale for plassen, det kan de jo ikke nekte deg.

Du må jo nesten bare skrive hvorfor dere ønsker permisjon..

litt usikker på om dere får det når det er snakk om kun 1 mnd.. litt vanskelig for barnehagen å fylle opp en plass i kun 1 mnd..

Når det er sagt så lurer jeg litt på hvorfor det er så ille at han må være på småbarnsavdelingen? Hos oss pleier det å være andre veien.. at vi flytter for tidlig over til stor avdeling.. (rundt 2,5 år).

Lykke til i allefall! Håper det løser seg for dere, og for minsten!

ped.leder`n

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...