Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg synest bare den ser aldeles grusom ut... Hva er det som gjør at den er så spesiell?? Mulig jeg er helt lost, men jeg synest den ser ut som en farget fiskekasse på plastikkhjul...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 jeg vurderte denne, men likte den heller ikke. Glad i ettertid for at jeg kjøpte annen vogn, synes de som har den virker så fanatiske:-) vil ikke bli assosiert med buggis-gjengen, hehe.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Har heller aldri likt den vognen, syntest den var drittstygg og så skranglete ut... Men så fikk jeg sett litt ordentlig på en, og fant ut at den var jo ikke SÅ stygg, nå synes jeg faktisk at den er litt fin... Etter at gutten min på knapt 3 mnd snart er ute av bagen i kombivogna vår fant jeg ut at det hadde vært supert med en vogn med stor bag, og bugaboo har en av lengste er vel nærmere 90 cm... Og så er jeg lei av å draske på kombivogna, men den lette trehjulingen vår er kun forovervendt. Bugaboo kan du ha vendt begge veier...Den er lett og har gode hjul som svinger lett.. Dessuten så synes jeg den har flere kjekke funksjoner som vendbart håndtak, mulighet for å slå ned håndtaket sånn at vogna kan brukes som stol på kafe o.l, man kan kjøpe adapter til å feste noen typer bilsete på, og om man har vinterhjulene får man en grei vogn vinterstid... SÅ da jeg oppdaget dette ble plutslig den stygge vogna drømmevogna mi =) Har dessverre ikke råd til å bytte vogn i tide og utide, men om det kommer en baby til her i huset ser jeg ikke bort fra at det blir en bugaboo på oss...
Nuffa Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Da synes du det. Dersom du ikke liker den, er det jo bare å la vær å kjøpe den....?
Leola Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Smaken er som baken den er delt. Det som gjør den så spesiell er at den har "alt". Vendbart styre, vendbart sete, stor bag, en av de letteste vognene på markedet(9 kg!), svingbare forhjul, den er genial når du skal legge den bak, bare å vippe hele setet, stor handlekurv som en kan snurpe igjen så ingenting faller ut, liten sammenlagt, en kan enkelt skifte farge på den, vinterhjul, stor sportsvogndel som varer til barnet er ferdig med vogn. Tror jeg kan fortsette og fortsette. Vet ikke om en eneste vogn som har alle disse egenskapene annet enn Bugaboo. Ok, så kanskje den ikke ser så pen ut, men jeg går ikke etter utseende når jeg kjøper vogn, jeg går etter funksjonalitet; vil at det skal være enklest mulig for meg og så bra som mulig for babyen.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Syns også den ser helt for jævlig ut, har vært å sett på den, prøvekjørt den, men valget ble nok gode gamle Simo, til under halvparten av prisen.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 hæ synes den er kjempefin jeg, bedre enn de store drågene de fleste drar rundt på.
*RutIetutt* Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Ja, smaken er heldigvis forskjellig...jeg syns heller ikke den var noe fin i begynnelsen - men etterhvert falt jeg mer og mer for den...da jeg oppdaget hvor utrolig praktisk den er! Jeg er ikke noe fan av panservogner ala Simo, jeg da...godt vi er forskjellige...;o)
Leola Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Du kan jo ikke si at simo er enklere å trille enn bugaboo?? Har selv simo og den er mye tyngre. Og prisen er heller ikke forskjellig. Bugaboo kostet med 6300, simoen kosta 6500.
Leola Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Og hvem kikker på utseendet når de kjøper vogn? De er jo det siste jeg ser etter.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Simo passet best for oss som bor på landet med grusveier osv.. Hvordan kan sportsdelen på bugaboo bli lun? Fatter det ikke.. Prisen i butikken der jeg var: Bugaboo 8500, Simo kombi 3990.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Jeg kikker ikke så voldsomt på utseendet når jeg kjøper vogn, men jeg tenker mer på komforten til barnet som skal ligge oppi der. Derfor valgte vi en Simo kombi, lun og god, og ikke minst stabil, og kjempegod å trille overalt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 Bugaboo ser ut som en akvariefisk og stokke som en kontorstol, andre vogner som simo, emmaljunga og brio ser faktisk ut som ei vogn. Er enig i at utseendet ikke betyr noe, men man må nesten velge noe som er funksjonelt og som man samtidig liker. Vi skal tross alt ha vogna i mange år.
bellamamma Skrevet 30. august 2007 #14 Skrevet 30. august 2007 Hadde Simo duovogn til forstemann, og den star trygt plassert i en kjeller hjemme i Norge. Tok den ikke med til USA (hvor vi bor na) da vi var pa ferie i Norge, rett og slett fordi det ble for mye "drass". Var egentlig stort sett fornoyd med den til forstemann, men den var noe helt forferdelig tung og styrete... enda vi hadde stasjonsvogn som det var lett a fa vogn inn og ut av. Na ventes baby nummer to hvilken dag som helst, og denne gangen kjopte vi Bugaboo. Den er utrolig praktisk, og virker supersolid - det var det viktigste for oss her. Jeg ma dog si, at om jeg skulle ferdes daglig pa grusvei, sa hadde jeg vel heller holdt meg til den "gamle" simoen min... Men her hvor vi bor na, blir man ikke skitten under skoene nar en gar ut engang, sa behovet er litt annerledes )
Leola Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 Jeg bor på landet, triller stort sett bare på grus, mye enklere enn simoen da den er så mye lettere. Kan godt være at simon er lunere ja, men med kalesjen oppe er bugabooen våres ganske lun, iallefall lun nok. Bagdelen på bugabooen er like lun som simo. Men for all del, var glad i simoen vår jeg Bare synd at den er så lite praktisk.
ananymous Skrevet 30. august 2007 #16 Skrevet 30. august 2007 Jeg må innrømme at jeg synes Bugaboo ser kul ut, meeen nå får jeg barn i januar og kommer til å trille vogna i snø på grus to ganger om dagen (skoleveg for de to eldste). Og selv om jeg hadde hatt lyst på de pinglehjula så tror jeg mannen ville protestert.
*Rutletutt* Skrevet 2. september 2007 #18 Skrevet 2. september 2007 Jeg går også endel tur på grusveier...har aldri hatt noe problem med de små hjulene...den kommer seg lettere frem enn en skulle tro. Virker på meg som at de som ikke kunne tenke seg vognen og skriver at den er så ustabil og pinglete osv ikke kan ha prøvd den...den er faktisk veldig stabil og mer robust enn den kanskje ser ut.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #19 Skrevet 2. september 2007 Jeg spør jeg også: blir sportsdelen (eller hva det heter - jeg er grønn på området) lun og varm nok til vinteren? Jeg får en marsbaby som komme rtil å ligge i dypvogna på sommeren, og som flytter over til sportsdelen til vinteren kommer. Klarer den virkelig å holde varmen? Hvilken pose skal jeg bruke isåfall? Merker at jeg har så lite peiling at jeg ikke engang klarer å formulere meg skikkelig, så jeg signerer med anonym ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå