Gå til innhold

Celleforandringer


*lykkelig mamma*

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som har fjernet en del av livmorhalsen pga celleforandringer? Jeg er i uke 7+4 i dag å begynner å bli nervøs for at det skal bli ett problem for meg. Jobber 100% på sykehjem med mange tunge løft. Kan det være med på å gjøre det verre? Håper noen har svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei...har enda ikke gjort d, men eg ska gjør d...men ikke før etter fødselen. Di sa di ikke villa gjør d mens eg gikk gravid. Men sku få tett oppfølging så di kun følg me at d ikke utvikla seg tel ondarta. Trur ikke d e nåkka du kan gjør før å gjør d verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev det kanskje litt klønete. hehe :) Men jeg har allerede fjerna litt av den. Tankene som kom rundt det var om den kan bli enda kortere i løpet av svangerskapet hvis jeg løfter tungt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har vært gjennom et svangrskap etterpå, og det var ingen problem. Hadde en fysisk jobb, men legen sa det skulle veldig mye til for at det skulle bli noe problem pga normal fjerning. Er nå gravid igjen, og denne gang tenker jeg ikke på det engang..... Lykke til, troe du kan slappe helt av! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg var satt opp til operasjon av livmorhalstappen , men pga possitiv graviditetstest og tidligere sa'er ,ville de ikke utføre konisering.............. Vil bli fulgt opp med prøver annen hver mnd gjennom svangerskapet og operert ca 8 uker etter fødsel om alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...