Pudding06&Spirepire Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg har en tradisjonell Brio kombi og er nå på jakt etter en mer sporty og lettere 3-hjuling. Den må være lun og solid! Hva anbefaler du?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 TFK J Twist uten tvil!!
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg tenker å gå for oth urban jungle
Pudding06&Spirepire Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Hva med Quinny Speedy?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Det er sikkert den minst lune vognen du kan kjøpe... Alt i alt en drittvogn er min mening. Kjøpte en til jenta mi da hun var ti mnd, og hun fylte allerede hele setet. Hadde aldri holdt mer enn til max. 1,5 år. Dessuten hadde den dårlig liggestilling og var i det hele tatt ikke noe særlig til vogn. Siste gangen jeg handlet vogn usett ja...Så ikke kjøp den!! Vil du ha en lun quinny vogn er freestyle comfort bedre. Men tfk joggster twist er helt super, samme er one tree hill urban jungle (07-modellen har fått nytt trekk og er litt lunere enn tidligere modeller). Nå kjenner ikke jeg til så mange andre trehjulinger, for det var disse to jeg sjekket ordentlig ut, men finnes mange flotte der ute. Ta deg en runde og se hva som finnes. Og prøv vognen i butikk før du kjøper den så du ikke får samme erfaring som meg...
mathias05+emma08+10 Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Easywalker SKY er en fantastisk vogn. Utrolig god å trille og enkel og lett. Den tar liten plass i bilen, har stor bag og stilige farger. Vi er superfornøyde med denne vognen. Anbefales!!
allegodetingertre Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Har en lang 2.5 åring (98 cm) og hun har enda god plass i sin OTH. Elsker vognen (hatt 9 andre før), men den er ikke så veldig lun. Det er det forresten ingen trehjulinger som er.
Pudding06&Spirepire Skrevet 30. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2007 Takk for svar folks!
Forskeren Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Støtter OTH her også! Men ikke så lun, men kan jo bruke stormtrekket. Veldig lett, god sittekomfort for barnet og god trillekomfort for de voksne!
vi blir 4 :o) Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Da lillegutt snart fyller året, har vi klart å ha 5 forskjellige vogner.. Jeg har fått helt vogndilla.. Vi kjøpte først en Quinny Speedi, hvor vi hadde adaptere og brukte bilstolen på små turer. Dette er et must for alle travle foreldre, som ikke vil vekke minsten når man skal på småturer, men bare sette over setet på vognrammen. Selve vognen var ikke noe særlig synes jeg. den har ikke lun kalseje, og jeg synes ikke lillegutt lå/satt noe godt denne vognen. den er sikkert bedre for større barn. Den var derimot en drøm å trille i by`n.. Solgte den og kjøpte en fantastisk OTH, som jeg er strålende fornøyd med. Ingen ting negavtivt å si om den ) Lett å ta inn og ut av bilen, fantastisk å trille og god å ligge i. Den vognen har alt mener jeg, i tillegg til at jeg liker utseendet. Lykke til med vognvalget )
storbil Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Hei Jeg har kjøpt en teutonia spirit s3. Er kjempe fornøyd med vogna. Super god å trille og veldig lun. Du kan ha barnet mot deg og fra deg. Eneste som er litt dumt er at d er litt vanskelig å komme innunder i handle kurven. Så jeg knapper opp to knapper og legger varene inn fra siden, da går d veldig bra og jeg får god plass. Viktig at du finner en som dekker dine behov. Som en annen her skreiv, gå å se på vognene og prøv dem i butikkene. Da ser du hva du liker. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå