Gå til innhold

Har dere noe nettsider til barnevogner (baby-butikk i Svinesund/Strømstad) Sånn jeg kunne se på pris?Jeg skal til Sverige på lørdag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk

Skrevet

Bilde av vogn også

Skrevet

Happyland.se

Mange fine og BILLIGE vogner =)

Skrevet

Takk takk , skal se

Skrevet

Ser bare to bilde av mange vogner, står ikke noe priser og sånt..Hmm.. Jeg vil se på en side, som man kan velge en type og hva det er pris på den.. Har ikke de det?

Skrevet

www.babyproffsen.se

www.kattisbabyshop.se

Skrevet

babyproffsen.se. De har ikke priser i katalogen sin, men vet de har tilbud etc på nettsiden, så du kan hvertfall får tatt en titt. Også kattis babyshop i strømstad: www.kattisbabyshop.se, tror ikke de har priser liggende ute, men du kan hvertfall se merkene.

Skrevet

Takk og skal se.

Er det noen vogn dere anbefaler meg?

Sønnen min på 18 mnd, sin vogn teoutonia, blir trangt til vinter hvis han skal ha voksipose med..Så må vi kjøpe ny..En vogn med stor og god plass til sønnen når han har voksipose..Hørte at TFK er bra og stødig å vinter siden den er 3 hjuling..Men jeg leste noe innlegg på barnevogn debatten. At hjulene på TFK knirker.. Og bremsene sabber.. Hva mener dere da!?

Velger ikke Simo, vet at den er god og stor plass...

Skrevet

Som han kan bruke opp til 3 år.. denne vinter og neste vinter.. fortsatt plass til posen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...