Gå til innhold

MaNGE nye her:) - Hva med en liten presentasjon?

Anele&Solstråla

Anbefalte innlegg

Heia!

Jeg er 20 år, blir 21 i begynnelsen av oktober. Har termin i begynnelsen av november. Bor for tiden i tigerstaden, men flytter til tønsberg før den o'store dag kommer - nærmere mor og "svigers" ;)

Barnefaren er forøvrig min eks, men fremdeles bestevenn. Vi har begge stor tro på at dette går bra!

Fortsetter under...

Jeg er 25 år, bor på Svalbard, ble singel i august og oppdaget at jeg var gravid først i begynnelsen av september, da mensen hadde vært fraværende i over 1mnd. Trodde først det skyldtes sjokket av å bli singel... Men nei...

Er 9 uker på vei - men har desverre ennå ikke avklart om jeg ønsker å gjennomføre. Det kommer så mange impulser fra mange kanter, men jeg håper på å klare å stå inne for et endelig valg på mandag.

Hei! Jeg er 38 år og bor nord i Akershus. Har foreløpig fått fødeplass på Ahus og har termin ca 20. mars.

Ble endelig gravid etter flere turer til Danmark hvor jeg har blitt bestøvet med dansk frossensæd - så jeg har heldigvis ingen barnefar å irritere meg over ;-) Hadde vært hyggelig å få kontakt med andre single jenter i samme situasjon!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...