monicamm Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Lurer bre på en liten ting.. Jeg gir mm på flaske, og har gitt det hele tiden, snuppa er nå 5 uker. Også lurte jeg på om det stemmer at de sover litt lengre på natta hvis de får mme før leggetid??
Matja Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Jeg tror ikke det da, men det kan jo være andre har en annen erfaring... Hvis du skal begynne å gi mme for første gang bør du gi det først om dagen sånn at en evt reaksjon ikke kommer om natten. De kan jo få veldig vondt i magen ved forandringer.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg ga også mm på flaske de første månedene, etterhvert begynte jeg med mme på kvelden. Jeg skulle nok - som Matja nevner - ha tatt det på dagtid først for å sjekke. Min hadde kolikk så det hadde kanskje ikke gjort så stor forskjell, men (godt ikke HS hører meg nå) hun sov faktisk litt bedre etter at hun hadde fått mme.
monicamm Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 hun fikk jo mme på sykehuset da.. litt for lenge siden til at det har betydning?
Matja Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Jeg ville iallefall begynt på dagtid uansett for å vende magen til det. Det er mange typer mme, men jeg bruker bare Hipp, for den får hun ikke vondt i magen av. En venninne av meg blandet mm og Hipp, og det ble bare kluss, så der måtte de gå over til Nan igjen. Veldig individuelt, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå