Gå til innhold

Hva er best på babycall-fronten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp blitt pappa og skal kjøpe babycall. Vil ha den som er mest pålitelig og best. Gjør ingenting om den koster mye. Hva skal jeg kjøpe, og hvor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har hatt phillips gjennom 3 barn og har vært veldig fornøyd. den har kommet ut best i test i foreldre og barn tidligere. vet at man nå kan få babycall med tvskjerm og det hele. tror jeg hadde sjekket på tv2hjelperdeg og evn foreldre og barn om hva som er blitt best i test av de nyeste. vi kjøpte vår på phillipsbutikken på norstrand, der var den billigst, men tror du får mange på elkjøp og likn butikker.

Skrevet

foreldre og barn testet babycaller i 2006. Vinnerene ble Topcom babytalker og Doro bm 35. Stråling var ikke tatt med som kriterie i testen, men det opplyses om at det er disse to som er blant de som stråler mest. Ville derfor ikke valgt en av dem.

Jeg har hørt mye bra om Philips. Selv har jeg SuperNova og er veldig godt fornøy med den. Har ingen ting å utsette på den.

Skrevet

Takk for svarene.

Har en del dårlige erfaringer med stor feil-prosent på Philips babycall-modeller for noen år siden. Er disse til å stole på nå?

På den tiden var SuperNova veldig bra. Noen flere som har erfaringer med den? Og er det i såfall noen som selger den billigere enn andre?

Skrevet

Jeg har den doro som kom bra ut i test og er kjeeeeeeeempe fornøyd!!

hadde phillips først og den tok inn alt mulig rart og når jeg slo på tven begynte den å skurre..

Skrevet

Jeg kjøpte først en phillips til nesten 700,- som ikke funka som den skulle. dvs den funker i trehus, men ikke i murhus, noe som er kjedelig i og med at jeg bor i murhus om dagen..

Nå har jeg en TOPCOM, som jeg betalte ca 400,- for, den funker så det synger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...