Gå til innhold

hva spiser dere når dere og når merker meg at pillene hjelpernår man reductil?


mam28

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på 10 mg reductil i dag, merker ingen forskjell. Også lurer jeg på hva dere spiser osv. Noen som kan hjelpe meg?? Noen som vet evt hvor lang tid det tar føre pillene virker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser nå at det var en veldig klønete overskrift men håper at dere skjønner hva jeg mente. Da holder vi kontakt:) jeg vil ned 8 kg da er jeg dere jeg var føre knerten kom!! Trodde liksom det ikke skulle bli noen problem siden jeg trener og spiser ganske så sunt, men er nok ikke i den aktiviten jeg var før!! blir så deppa når ikke noen av de gamle klære passer, føler meg så ufres!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynnte også på dem i dag og har enda ikke merket store forsjellen.. men bare lurer på noe, får man reductil når man har kun 8 kg og ta av, eller er du "mer" overvektig enn de 8 kg? mente IKKE å være frekk altså, var bare nysgjerrig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grua meg til å spørre legen, men han skrev ut en respt på 3 mnd i første omgang. Jeg kan nok helt sikkert gå ned 10-12 kg, men målet er å komme dit jeg var føre jeg ble gravid. Ser at det er mange som skal ned mer en meg, men det er bare at jeg blir deppa når vekta står bom. Jeg trente hele svangerskapet og spiste sunt. La på meg 15 kg og det var jeg fornøyd med. Gikk ned 10 med en gang men så har 3-4 kg snekt seg på. Gått på Grete roode men vekta står bom. tener 3-4 dager i uka Legen min vet at jeg trener mye så da var han enig at jeg kunne prøve. Så nå krysser jeg fingere. Tekte jeg skulle slenge meg med inn der de andre legger inn vekt. Jeg er 165 og veier 71 kg. Hvordan er sitauasjone din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er ungen din?? Jeg har minst 30 kilo for mye, og legen driver å sjekker ut andre ting på meg før hun vil gi meg reductil. Hørtes ut som du fikk det ganske lett!! Er like høy som deg og har 3 barn, jeg vil også ha reductil med engang, ikke om 1 eller 2 måneder når vi har fått svar på alle de ørten prøvene som er tatt!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 160+ og veier 30 kilo mer enn deg.. så jeg har en lang vei å gå.. men, jeg har jo delmål da. første mål er å komme ned dit jeg var før jeg ble gravid.. det er 12 kilo. så er neste mål 10 kilo til.. klarer jeg det skal jeg være ganske fornøyd, selv om jeg kunne godt ta av mer. men det er viktig å ikke ha foooor store mål med en gang, da gir jeg bare opp.. målet mitt er ikke å bli "tynn" liksom, men å føle meg vel, ha det bra med meg selv og føle meg frisk og rask.. det savner jeg veldig.

 

jeg har følt meg litt mindre sulten og sugen idag, men nå kjenner jeg sulten tar meg.. tror kanksje jeg har spist litt for lite egentlig.. det er det som er problemet mitt, når jeg først skal slanke meg så spiser jeg så lite jeg klarer, helt til keg sprekker og spiser for mye.. så nå spiser jeg litt middagsrester fra i går. igår merket jeg også at jeg ble fortere mett under middagen.

 

MEN, jeg er jo enda på det stadiet at jeg tror det ike før jeg ser det. jeg tenker det kan jo være psykisk også, at jeg liksom vet at pillene skal ta vekk noe sult og søtsug, og derfor KAN jeg ikke være sulten liksom.. vekta står enda ganske rolig, men jeg er enda optimistisk, på min 2 dag med pille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Det høres ut at jeg var heldig som fikk det så lett. Han tok ikke en prøve bare skrev den ut. 3 mnd. Min andre dag, merker forsatt ingen ting! Rart at hun skal være så streng, kjedelig. Håper at det lar seg ordne. Ungen min er 7 mnd. Har sluttet å amme nå da tenkte jeg slanke meg. Har vært strørre får. Gikke ned 20 kg på grete rode kurs for 7 år siden. Så jeg vet jeg klarer det, men får det liksom ikke helt til. Så jeg håper disse pillene hjelper meg. Håper su får de og at du lir fornøyd:) Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...