Høst72 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Heisan Hvordan går det med deg om dagen? Det er vel ikke så lenge igjen til termin nå? Håper du har hatt en fin sommer! Klem fra
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Hei Høst72:-) Jeg har gode nyheter fra henne: "En fantastisk nydelig sønn" (sitat Snupi) ble født i går kl. 14.50. Hun kommer sikkert innom selv om noen dager og forteller mer. Alt er bra med mor og far og barn:-) Håper alt er bra med deg også! Klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 *dytter* litt på denne...
Gøril og Jesper :) Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Gratulerer så mye Snupi76 ))))
Snupi76 Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Hei jentene!! ja, jeg har blitt mamma til verdens herligste lille gutt som heter Felix. Han kom i full fart onsdag 29 august, på termindatoen. Jeg har ikke hatt tid til å tenke på noe annet siden, hjelpes meg som hverdagen forandres! Til det positive selvfølgelig. Vi er hele tiden så ufattelig ydmyke og takknemlige for denne nydelige skapningen som vi har fått lov til å ta med hjem til oss. Så når du har fått ditt lille mirakel høst, må vi få til å treffes en gang! Jeg er jo så nyskjerrig på englene deres også. Masse lykke til med fødselen Høst, det var en magisk opplevelse! Gøril - helt herlig å høre at alt går så bra med deg og Jesper, jeg smiler når jeg leser innleggene dine :-) Snøfilla - jeg har så sinnsykt godfølelse for Finnland og dette forsøket! Nå skal det gå bra, og vi skal trille sammen til sommeren. Vel, vi snakkes! Jeg skriver et eget innlegg om Felix og fødselen :-) Klemmer fra meg ;-)
Høst72 Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 Hei Snupi Jeg ser virkelig frem til å møte den lille krabaten etter hvert, håper ikke han drøyer for lenge med å komme :-) Har ikke egentlig begynt å grue meg noe til fødselen ennå, men etter å ha sett to episoder av "Jordmødrene" på NRK begynner jeg å bli litt nervøs... Men det går nok bra! Ja, vi må møtes med nurkene våre etter hvert! Og så kommer snøfilla etter om ikke så lenge! Dere må kose dere med guttene deres både Snupi og Gøril! Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå