Gå til innhold

"Stormtrekk" til TFK Joggster Twist?

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte Twist'en på Barnas Hus, spurte jeg om det fantes stormtrekk, altså annet trekk til vogna enn regntrekk, som passet vogna, og fikk til svar at det fantes ikke, kun fotposene (de med fleecefôr). Men nå har jeg sett at det er noe som heter "leg cover" hos babyjungle.nl. Er det noen her som har det og er det noen nytteverdi i det? Og vet noen om det kan kjøpes i Norge? Syntes det ble litt dyrt å kjøpe det på babyjungle, og betale mer i frakt enn hva varen kostet (21 euro for trekket og 30 euro i frakt.....).

Og er det flere som sliter med glidelåsene til ryggplaten på vogna?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10219990-stormtrekk-til-tfk-joggster-twist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, TFK har det svarte heldekkende trekket som kalles stormtrekk... (jeg synes personlig det virker veldig mørkt og stusselig) de har ikke sånt fottrekk (som også kalles stromtrekk) orginalt, men det finnes sikkert butikker i Norge som selger universale fottrekk...

Annonse

Nå har jeg kjøpt og fått (3 dagers levering, kjempebra!) dette fottrekket fra Baby Jungle, og det ser ekte ut, tror ikke den nettbutikken selger uoriginalt utstyr). Er akkurat hva jeg håpet på, et vann- og vindavstøtende, litt tykt trekk som dekker fremre del av vogna, dvs ca. opp til kalesjen. Tenkte å bruke det for å holde voksiposen "på plass". Så deilig å slippe å bruke "stormtrekket" de selger her, det ser jo ut som om babyen sitter i glassbur.....:)

Kan anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...