Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg har hatt endel brunt utflod forrige uke og denne uken og er nå 6+5. Jeg bekymrer meg ikke for jeg har fortsatt mange symptomer og tenker da alt er som det skal være.. Men er det flere som har det slik - er dette normalt?
Marino Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Jeg har hatt det slik å fått høre av legen at det er helt normalt:)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 hatt litt av det jeg også- spesielt siste dagene... stormet innpå sidene her og begynte å lese om det da jeg oppdaget det, men er egentlig kommet frem til at det er ganske så normalt... selv er jeg 6+6 nå. men kvalmen er fortsatt "på plass", magen vokser og brystvortene verker, så tror ikke det er noe galt her i gården iallfall..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 heisan. Så godt å høre at det er flere som har hatt brunt utflod, for det har jeg også vært plaget med i det siste, jeg er i uke 9. Har vært litt stressa for det for ingen jeg kjenner sier de har hatt det, men etter å ha snakket med legen min, og ha lest deres innlegg så er jeg ikke så bekymret lenger.Tror nok det er ganske normalt egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå