hannehormonell Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 slike som prislappen på klær henger i. tynn som en nål. er dette farlig?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Hvordan fikk han tak i den? Ring legevakta
jippii Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 d går nokk bra skal du se..Kommer nokk ut samme veien som det andre kommer ut.
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 jenta mi har dessverre svelget et par ting hun . vi var inn på akuttmottaket første gangen, og da fortalte de at hvis barnet klarer å svelge væske, feks morsmelk eller mme, da er det ikke farlig eller truende. de fortalte også at spiserøret til de små er like tynne som lillefingeren dems...!! så det er tynn ja! men jeg hadde ringt legevakten for sikkerhets skyld.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Lurer nå virkelig på hvordan en 4 mnd gammel baby får tak i plast jeg da.. Har selv ett barn på 4 mnd, og dem er ikke SÅ aktive at dem får tak i det på egenhånd.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Lillejenta mi er bare tre måneder og hun fører alt hun får tak i til munnen. Et uoppmerksomt øyeblikk er det ikke umulig at de svelger ting selvom de er små. Men er du helt sikker på at han har svelget det da? Det kan ikke ha forsvunnet et annet sted? Jeg ville nok ringt legevakten altså.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 det går nok helt fint :-) dette kan skje hvem som helst unger får fatt i det utroligste eller større søsken som gir de ting har vært uheldig her en gang storebror ga pølse til lillemor og vi var der og passet på men ting skjer fort
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Eh, unger er veldig forskjellige. Min rullet seg dit hun ville før fylte 4 mnd, setter seg opp selv og reiser seg også alene nå. Ble 6 mnd for 5 dager siden... Ikke alle ligger stille....
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 jeg reiv av lappen på genseren hans. så skulle jeg ta den på han. plutselig så jeg den på tunga hans. prøvde å ta den ut men den bare glei nedover. hvorfor spørr du? prøver ikke å kvele barnet mitt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå