Gå til innhold

Endelig gravid - etter 2 års prøving ;)


*Bea* & bitteliten

Anbefalte innlegg

Omsider ble det min tur til å snike meg inn her på 1. trimester ;)

 

Hadde IKM 20 aug og da TR enda ikke hadde dukket opp den 24. august måtte jeg jo bare ta en test... den ble positiv og det har også de neste 5 testene jeg har tatt blitt! He, he... ville nesten ikke tro det da det på den ene testen etter den andre dukket opp streker og kryss ;) Har testet både vanlig CB, CB digital og billitest - og de funker jammen alle sammen ;)

 

Er veldig glad, men veldig redd for å miste på nytt. Krysser fingerne for at alt går bra denne gangen og at vi i månedsskiftet april / mai 2008 får den største gaven man kan få i livet ;)

 

Tipper at jeg er 4+6 i dag.

 

Hilsen tidligere *Bea* 19pp (11 pp etter SA)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig koselig:) Gratulerer og lykke til med magen!! Vi er ca like langt (kort, hehehe), tror jeg er 4+4 i dag. Da sees vi sikkert her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!

 

Jeg er i akuratt samme situasjon som deg, er nå 5+1 i dag og selv om er glad er jeg også veldig redd for og spontanabortere. Har for noen år siden vært igjennom et svangerskap utenfor livmoren og det var ingen hyggelig opplevelse!

Men vi får krysse fingrene og sende hverandre masse masse positive tanker!!!

Hvor gammel er du og er dette deres første??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner og gratulerer til dere også ;)

 

Til daydreamer: Jeg er 27 år, og dette er vår første ;) Vi får følge med hverandre videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i samme situasjon som deg Bea; vi mistet for ca ett år siden i 5 uke, og dette er vel vår 24 pp (vi har ikke prøvd veldig iherdig, men har håpet litt på mer enn pelsbarn i familien vår :))

Jeg er 31 år, og dette er vårt 1ste også. Er 4+6 i dag, har termin 3 mai hvis bim-kalkulatoren stemmer.

Blir spennende å følge dere alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse. Det e så arti når folk endeli får tel å bli gravid. Unne ikkje min verste fiende å plages med det :) Nyt det og kos dæ masse. Ta det me ro og tenk positivt! Det går jo som regel bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...