Gå til innhold

Endelig gravid - etter 2 års prøving ;)

Anbefalte innlegg

Må komme med en liten oppmuntring til alle dere jentene her inne... Etter 2 års prøving har vi endelig fått det til ;)

Hadde IKM 20 aug og da TR enda ikke hadde dukket opp den 24. august måtte jeg jo bare ta en test... den ble positiv og det har også de neste 5 testene jeg har tatt blitt! He, he... ville nesten ikke tro det da det på den ene testen etter den andre dukket opp streker og kryss ;) Har testet både vanlig CB, CB digital og billitest - og de funker jammen alle sammen ;)

Er veldig glad, men veldig redd for å miste på nytt (mistet i 12 uke i september 06). Krysser fingerne for at alt går bra denne gangen og at vi i månedsskiftet april / mai 2008 får den største gaven man kan få i livet ;)

Håper dere alle snart følger med over til 1. trimester!!!!

Hilsen tidligere *Bea* 19pp (11 pp etter SA)

Fortsetter under...

GRATULERER! Så gøy.

Jeg tror også kanskje at jeg er gravid, men tør ikke å tro på det helt. Fikk først to streker på en el-test, så dro jeg og kjøpte en grav-test, og fikk to streker. Var veldig usikker og tok en el-test jeg hadde liggende her i dag igjen. To streker. I morgen tidlig har jeg tenkt å ta med en urin prøve til legen og få testet der før jeg tør og tro på det. Har prøvd siden jan 05. Har du noen symptomer? Jeg har bare ømme pupper, men ikke noe annet.

Lykke til videre Bea! Kommer innom i morgen når jeg har sjekket meg, så skal jeg se om jeg skal inn på 1. trimester.

Hei 74 skytte ;)

Høres ut som du er gravid ja ;) Gratulerer til deg også!

Har ømme pupper og murringer i magen. Ellers merker jeg ikke så mye foreløpig. Skal til legen for å ta blodprøver i morgen for å være helt sikker (skal ta blodprøver med noen dagers mellomrom for å være sikker på at HCG stiger, pga. at jeg har mistet før)

Lykke til ;) Du kan nok hoppe over til 1. trimester du også !

Gratulere masse :-) Husker ikke om jeg gratulerte deg på bli gravid også, hodet mitt er veldig surrete etter dobbel dag med undervisning. Så i tilfelle jeg ikke gjorde det så roper jeg hipp hipp hurra!!!!!!!!!! her inne også ;-)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx alt jeg har for at spiren skal klore seg godt fast denne gangen! Det er skummelt når man har mista før, men husk at du har statistikken med deg!

Masse klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...