F-mor Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Har invitert noen venner i min 30års dag. Sendte melding for 5uker siden, slik at folk kunne få tid å planlegge litt. Et vennepar har ikke svart i det hele og et annet par har sagt "får se" Sendte en ny melding der jeg skrev: håper dere får til å komme på lørdag. Men ingen respons... Føler at det er litt frekt jeg, kunne i det minste takket for invitasjonen og evt takket nei. Men dem har det vel så travelt at dem ikke har tid å sende en ussel sms til svar engang... Men jeg har så god tid at jeg kan likså godt stelle mat til 40 som til 30....grirrrr herlig å få det ut ja:-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Sinnsykt irriterende!!! Går da ann å svare, eventuelt si at vi vet ikke ennå men vi kommer tilbake til deg! Et takk for invitasjonen,. men... må da gå ann
Gjest Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Da hadde jeg skrevet at jeg synes de er noen egoistiske drittsekker, for å være helt ærlig..De tror da ikke du skylder dem å sitte på vent og ikke vite hva du skal planlegge?
lille je Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Rett og slett uhøflig. Lag mat til de som har sagt at de kommer du!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Har du sendt en ekstra melding for å sjekke synes jeg det er litt teit av dem å ikke svare, ja. Men på den annen side, jeg er en skikkelig sløving som har lett for å glemme å svare på sms hvis jeg ikke husker det med en gang. SIkkert ikke vondt ment, men skjønner at det er kjedelig!
Trulte76 Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 kmmet til å sende ut en purre melding om at du trneger å vite hvor mange som kommer pga maten ja det er iriterende når man ikke svarer i det hele tatt..
Trulte76 Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 uff her ble mange feil.. prøver igjenn Jeg hadde kommet til å sende ut en purre melding om at du tenger å vite hvor mange som kommer pga maten
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Veldig irriterende..Men som regel er det en forglemmelse bare..
Mamma jei Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Jævlig irriterende! Vi sendte ut massevis med innbydelser til snuppas dåp, og INGEN svarte! Sykt irriterende...
Gjest Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Frekt! Jeg hadde folk som ikke svarte på bryllupsinvitasjon jeg.. Kjempefrekt! Spes om det står SU på innbydelsen. Noen mennesker eier ikke folkeskikk..
It's all about me Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 Vel, jeg må innrømme at jeg glemte å svare på en invitasjon til 30års lag selv tidlig i sommer. Lillegutt var inn og ut av sykehuset da, og skrev at jeg måtte se det an i forhold til hvordan det gikk med han. Og så glemte jeg selvfølgelig hele greia i alt maset. Fikk purremelding en liten stund før dagen, og klarte da å slenge inn et tilslutt. Så ting kan skje så man rett og slett glemmer.
Monajenten Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Hehe, alltid godt å få ut litt aggresjon;) Syns det er vanlig norsk folkeskikk og svare på invitasjoner (vanlige sms'er også forsåvidt) så syns det er ganske frekt gjort av venninnene dine ja.
Milli Vanilli Skrevet 28. august 2007 #13 Skrevet 28. august 2007 Jeg synes det også er frekt å ikke svare på inbydelse (synes det er uhøflig å ikke svare på meldinger også...) Jeg skulle lage til overraskelsesparty for mannen min da han fylte 35, og sendte ut invitasjoner på e-post, og fortalte at det skulle være hemmelig + at jeg det stod på 2 dager og jeg ville vite hvilken dag som passet best. Jeg spurte også om noen var interssert i å hjelpe med praktiske ting, oppbevaring av forskjellige saker til festen som jeg ikke kunne ha hjemme. Og vet dere; ikke EN svarte på mailen! Da det var gått 3 uker, sendte jeg bare en ny mail at det ikke ble noe av, for ingen hadde svart. DA ble det action. Å ja, de kunne alle sammen. Festen ble en suksess, og mannen min ble virkelig glad. Synes allikevel noe ble litt ødelagt pga det som var skjedd :-( Nå planlegger en annen en lignende fest for sin mann, og har ymtet frempå at jeg skal være med siden vår fest var så kjekk, men er litt usikker, synes fortsatt dette er litt sårt for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå