Gå til innhold

Hjelp - han vil bare ha pupp hele natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sliten.. de siste nettene har lillegutt villet ha pupp hele natta... han får en flaske mme før han legger seg, så han sover til 2-3... da pleier jeg å amme ham, også sover han igjen til 5-6.. men nå nekter han å slippe puppen, ligger bare og koser og småspiser, og begynner å ilskrike når jeg prøver å ta den fra ham... etterhvert sovner vi begge to, men da mister han den etterhvert - og da er det igang igjen! noen som har noen råd?

orker ikke det her hver natt, blir jo nesten ikke søvn! han er 3 mnd nå...

Og i tillegg er det blitt kjempevanskelig å få ham til å ta flaske i det siste, han vil bare ha puppen... skriker og nekter å suge... noen som har noen tips til hva man kan gjøre med det?

han pleier å få et par flasker mme om dagen, for jeg har litt lite melk på kvelden, og jeg er student, så det hender jeg må dra bort noen timer på dagen, og har ikke kapasitet til å pumpe ferdig nok melk til ham... han har tatt flaske så fint helt siden han var nesten nyfødt, og nå er det plutselig nesten umulig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad han er villig til å ligge til pupp... den kosen er det beste som finns.. her er det ingen melk i puppene lenger nesten.. å savner den kosen utrolig. så vær glad for at han tar puppen:) Men skønner deg godt.. hadde det son de 2-3 første mnd selv.. og kunne nå ønske det fortsatt var litt son:) er den nærkontakten du har som du mister når han ikke vil å ta pupp og melka minsker...

Men prøv å lur inn smokken når han har tak.. det hjelper noen ganger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...