martine68 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hører egentlig hjemme her, men stritter litt imot for jeg vil jo ikke være en sliter. Men, etter 25pp uten å lykkes er jeg vell det. Regner med at flere her inne har prøvd pergo. Hvor mange dagers avvik hadde dere på el når dere brukte pergo? Jeg har akkruat fått en enkel kur av legen min, og lurer på om jeg rekker å ha el før jeg skal reise bort. Skal nemlig reise bort på kurs fra dag 16 til 18 i syklusen min, og da er det jo veldig kjedelig hvis jeg faktisk har el mens jeg er bortreist. Pleier vanligvis å ha el på dag 12, 13 eller 14. Er jo så utålmodig etter å komme igang med kuren, men kanskje jeg bør vente til jeg er sikker på at jeg er hjemme hele syklusen. Sukk, er det noen som har et råd å gi meg? Skal spise pergo fra dag 5 til dag 10 og idag er jeg på dag 3. Så det haster med å bestemme seg.
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Det er ikke godt å si. jeg har ikke el om jeg ikke bruker pergo. Med pergo har jeg hatt el på dag 18 og 20. noen får rundt dag 14, mens andre ikke får før dag 23. Se under PCOS-debatten og inlegget: Eggløsning etter pergotime?
LINM Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Gikk på pergotime jeg og. Fikk da vite at eg hadde størst sjanse for eggløsning 3 til 5 dager etter ent pergo kur. Altså dag 3 etter avsluttet kur og da de neste 2 dagene også. Ble gravid no på min 8 kur. HAR pcos .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå