Gå til innhold

smerter etter orgasme...?


16aprilbaby

Anbefalte innlegg

Litt intimt dette da, men det er vel rette forum for alle slags spørsmål dette. :) Jeg er gravid i åttende uke, og blir litt smånervøs når jeg kjenner stikninger i livmora. Jeg har hørt at det er helt vanlig, og det er greit når det kommer etter et nys feks. Men er det greit å kjenne smerte etter orgasme?? Det henger liksom litt igjen en stund...

Har hatt MA og SA og håper virkelig det går bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Det er nok bare livmora som strekker seg:) Jeg har også sånne. Får det noen ganger hvis jeg reiser meg fort opp også.

Jeg har også hatt både ma og sa tidligere og håper veldig det sitter denne gangen. Jeg krysser fingrene for oss begge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å kjenne smerte etter en orgasme - en liten stund da. Livmoren trekker seg sammen, og det kan være litt vondt, men det skal slippe taket, når livmoren slapper av igjen.

Stikkningene du kjenner, høres ut som når livmoren vokser, og senene til livmoren blir strukket litt i. Dette tror jeg de fleste kjenner i mer eller mindre grad.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo bare bra da! Jeg vil jo ingenting annet enn at livmora skal strekke seg og barnet vokse! :) Krysser også fingrene for begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...