Gå til innhold

blødning i går..ryggsmerter idag!??Wææ..

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva dette kan bety? kan det være starten på noe negativt? Igår fant jeg bittelitt blod i utfloden på papiret etter et dobesøk,men ingenting idag. Men jeg har ryggsmerter derimot.. nederst i ryggen som iler nedover rompa og beina.. kan dette bety slutten eller er det normalt?

Fortsetter under...

jeg har også hatt en liten blødning for noen dager siden, har tatt hcg prøve hos legen, for å forsikre meg om at at står bra til med spiren min... får svar på denne i uka.... men tror selv at det går bra... :) Lykke til...

var vel rødt blod,men ikke mer enn en liten dråpe blandet i utflod.. har ikke blødd noe mer,og har snakka med legen så jeg har roa meg litt.. har endel vondt i ryggen,men legen mener at det kanskje ikke er noe med svangerskapet å gjøre..men men..får se:) skal få henvisning til tidlig UL imrg,så da får jeg sett nurket snart:D og kanskje jeg roer ned nervene..;)

Tror ikke du har noe å bekymre deg for... Så lenge du ikke blør over lengre tid eller det kommer en større mengder. selv har jeg hatt vondt i korsryggen lenge nå, mensaktiv smerter uten at det er noe fare.

Men bekymrer du deg mye, så ta en tur til legen! Ikke noe godt å gå rundt å være i tvil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...