Gå til innhold

jeg har fått vogndilla!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er absolutt ikke alene! Tror en stor del av oss som er inne på denne sida "sitter i klisteret". Har akkurat kjøpt meg ny vogn (i tillegg til de to jeg har, kan jo ikke kvitte meg med noen), og håper det skal gjøre at jeg kan trappe ned vogndilla mi litt. Helt til jeg ser en ny vogn som er fin....... Det kan fort bli litt dyrt ;)

Annonse

Jepp - fikk Buggis-dilla etter å ha vært inne på nybaktmamma.com, he he - og nå har vi kjøpt oss en og kunne ikke vært mer fornøyd! Trenger ikke flere vogner hele vognperioden, vi - nå er Milla bare 1 mnd gammel, så jeg bruker den store, gode bagen. Gleder meg til å ta sportsvognsdelen i bruk også:o) Kan absolutt anbefale Buggisen - den er perfekt for oss i allefall.

11 vogner - er det mulig?? Godt vi kjøpte OTH først som sist.... Har bare hatt den i 2,5 år - så kom lillebror og vips fikk vi 3 vogner til... Men de var egentlig til storesøster (sovevogn, byvogn, trillevogn), for OTH overgår alle og den vil jeg trille med på dagtid når jeg er i perm! Men så slutta storesøster å både sove og ville sitte i vogn, da... så nå har vi 3 for mye i sportsboden.

Kan slenge meg på jeg og!!! Og jeg er ennå ikke gravid!! (skal teste imorgen..men har ikke store forhåpninger)

Jeg har mange venner som har små barn, og de erter meg med at jeg er mer opptatt av hvilke vogner de har enn av barna deres...hihi!

Jeg har funnet ut at jeg vil ha en 3 hjuling...easywalker sky kanksje :)

Men må bli gravid først da...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...