Gå til innhold

mange her fra bergen som har termin rundt 11 oktober??og er det ikke noen bim treff i bergen snart da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt... syntes ikke det er så mye liv inne på oktoberklubben jeg...'syntes det hadde vært korslig å kunne sitte her å snakke med fler som har termin rundt min termin=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har også termin 11. oktober;-) Venter en liten jente. Du da?

Skrevet

Har termin den 21.... hadde egentlig den 1. så satser på sånn midt imellom =) blir en jente=)

Skrevet

venter jente jeg oxo:) hehe... hvor i bergen er du fra da?? og hvor gammel er du??

er selv 22 blir 23 i november og dette er min første baby=)

Skrevet

Hei hei! :)

Jeg bodde i Bergen fram til 12.8.. Har vært på mange BIM-treff! :) Klubben heter aug/sep/okt! :) Det var kjempe hyggelig, jeg koste meg masse med dem... Anbefaler å gå inn på BIM-treff sidene og melde seg på..

Skrevet

Vi venter også ei jente. Har termin 17 oktober. Hvor i Bergen bor du/dere?

Skrevet

alvøen her.. du da??

Skrevet

Jeg er fra Sandviken og er 28 år. Er min første også;-)

Skrevet

Vi bor i fana. Er du ofte i byen? Hvordan er formen din sånn generelt?

Ha en fin kveld!:-)

Skrevet

Heisann!

Jeg har ikke termin før 29.10, men vil veldig gjerne være med på et treff dersom det lar seg gjøre..

Jeg blir 26 19.09! Venter jente og bor i Åsane!

Skrevet

Heisann alle dere oktober-damer!

Har også termin 12 oktober, bor i Fana, venter gutt!

Skrevet

hadde vært kjempe korslig med et treff snart da...

Skrevet

Heisann.. fint å kunne snakke med flere fra bergen.. Jeg bor i Nordhordaland utenfor Bergen..Har termin 16 oktober, da kommer en liten jente.. Selv blir jeg 21 i november..

Skrevet

så korslig å se så mange fra bergen ja:)

jeg er ikke bergenser selv men har bod i bergen i litt over 2 år.. er egenlig fra porsgrunn i telemark... fler som er innflyttere til bergen?? hehe

Skrevet

Har termin 23 oktober. Bor på askøy, like utenfor bergen, er 23 år og dette blir min tredje jente :)

Skrevet

Hei Hei,

Jeg har termin 1 oktober og venter en gutt. Bor på laksevåg. Er kjempe spent på det som skal skje.Er førstemann. Er dere begynt å bli lei? Jeg er nå veldig klar. Var hos legen på onsdag og hode hadde begynt å feste seg.

Skrevet

Jeg har termin 28 oktober og bor i sandviken :) e 24 år og venter en liten prinsesse :) fler som bor i sandviken som skal ha baby i oktober?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...