Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Bugaboo er i utgangspunktet en nei-nei vogn for meg, men prøver å se på di ulike vognene med nye øyne (hva som er best for meg og barnet), ikke bare utseende!! Etter å ha lest en del her inne så høres det jo ut som om mange er fornøyd med vognen?? Positivt: Sittedel begge veier. Lett. Stor bag. Justerbart håndtak. Liten, sammenlagt Flere positive ting? Noen spm: Hva er forskjellen på fleece og canvas? noen anbefaling? Hvordan er det å sove i sittedelen? Går det ann å trille på skogsstier/veier? Pris? Går det ann å kjøpe den i Sverige forresten? Kom gjerne med andre opplysninger.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hva er forskjellen på fleece og canvas? noen anbefaling? Fleecen er litt tykkere enn canvas trekket. Fleecen trekker til seg mer smuss og støv enn canvas trekket(spesielt det sorte) Jeg syns fleece er finest egentlig, men har begge deler. Hvordan er det å sove i sittedelen? Mini sover kjempegodt i sportsdelen. Han sover 3 timer hver formiddag i den. Velidg god for små barn å ligge/sitte i også pga den ergometisk riktige stillingen på vogna. De faller ikke sammen som en potetsekk som de gjør i andre vogner... Går det ann å trille på skogsstier/veier? Det går an, men det er ikke vogna jeg tar med meg på skogstur, da triller vi oth`en. Pris? I Norge 7500 bestilt fra www.babytrader.nl kommer den på ca 6300 inkl. tollgebyr og moms. Går det ann å kjøpe den i Sverige forresten? De har den på www.kidzshop.se, men tror ikke du sparer noe på å kjøpe den i sverige faktisk.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Takk for svar, gjerne flere meninger eller anbefalinger andre vogner med di samme kriteriene. Har forresten kjøpt bæresjal, så kommer til å bruke det mye og, kanskje ikke avhengig av en god turvogn da?
*RutIetutt* Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Jeg har den rosa fleecetrekket og syns ikke det tiltrekker seg noe støv i allefall...men er nok sikkert annerledes med de mørke fargene. Har ikke sett canvas-trekket irl. Liker fleecen veldig godt, jeg da;o) Jeg har trillet endel på grusveier - og det går helt fint! De små hjulene kommer seg bedre og letter frem enn man skulle tro. Blir det for ille kan en alltids snu håndtaket slik at de store hjulene kommer foran og låse de små bak - da kommer en seg frem overalt. I tillegg finnes det jo egne vinterhjul som kan settes på om dette er nødvendig. Vi kjøpte vår i Norge - betalte 8500,- går nok ikke an å få den billigere heller pga de er veldig strenge på hvem som får selge vognen og de kan miste agenturet om de selger med rabatt. Hadde kjøpt den over nettet (babytrader.nl) om jeg hadde hatt bedre tid på meg...kjøpte vognen noen uker før termin - og da var de tom for det trekket jeg ville ha...
bellamamma Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Tror nok ikke jeg ville belaget meg pa a baere babyen i baeresjal pa tur... Du vet ikke hvor fort babyen din kommer til a bli "stor" og det kan fort bli tungt. Ikke spesielt komfortabelt for hverken deg eller bebisen.
pebbels Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Vel, skal vi se: Bagen er en av de største på markede, den er større en brio bagen. Vogna veierr totalt 9 kg. Den har svinbare forhjul, snur på en 5 øring, den er liten og kompakt. Den er lett å slå sammen. Hvis man ikke får til de små forhjulene på vinteren, kan man kjøpe løse vinterhjul. Det er også laget en plstret transportbag man kan pakke vognen i på reise. Vognen er snatt ned i pris nå, den koster 7650,-. Og, hvis man plutselig ønsker seg ny farge på vogna,kan man kjøpe nytt trekk og få "ny" vogn.
LegallyBlond Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 alle steder tror jeg, mener bugaboo skal ha samme pris hos alle forhandlerene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå