drømme_mamma er gravid Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 kan hende jeg sprø dumt, men men har aldri vært gravid før. puppene mine har allerede est ut (15+5).de er ømmer osv..brystvortene er ikke særlig mørkere enn før. men når kommer melken?kommer den først etter fødselen?
StineMor_2007_ Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 hei=) jeg er no i uke 34 å har ikke gått opp en bh str enda.. å har ikke fått noe melk eller noe... er forskjellig fra pesjon til persjon=)
Teltpluggen Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Tror det varierer VELDIG.. Jeg fikk første dråpene rundt uke 19 tror jeg.. Hadde nok prist meg lykkelig om den hadde ventet litt enda;)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 jeg oppdaget at jeg hadde litt melk i puppene sånn rundt uke 24 ellerno...men måtte klemme for å finne det ut(Noe man IKKE skal gjøre da det kan føre til lekkasje lenge før fødsel=ikke særlig kult). Men jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det. Melken vil være der når babyen kommer, og før den tid trenger du den jo ikke
Himmel og hav Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Litt råmelk kan man få i løpet av svangerskapet. Men melkeproduksjonen kommer vanligvis ikke skikkelig igang før 2-3 dager etter fødselen.
Drøymar Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Melka kom vel 1-2 dager etter fødselen, mener jeg å huske. Au! Det var ikke akkurat godt Og ante ikke at det kom til å gjøre så vondt, så fikk egentlig sjokk. Men det gikk fort over da.
betty74 Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Et par dager etter fødselen kom melken. Puppene este ut noe enormt rundt halvveis i svangerskapet, men altså ingen melk før babyen kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå