Gå til innhold

når kommer melken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan hende jeg sprø dumt, men men

har aldri vært gravid før. puppene mine har allerede est ut (15+5).de er ømmer osv..brystvortene er ikke særlig mørkere enn før. men når kommer melken?kommer den først etter fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=)

jeg er no i uke 34 å har ikke gått opp en bh str enda.. å har ikke fått noe melk eller noe...

er forskjellig fra pesjon til persjon=)

Skrevet

Tror det varierer VELDIG.. Jeg fikk første dråpene rundt uke 19 tror jeg.. Hadde nok prist meg lykkelig om den hadde ventet litt enda;)

Skrevet

jeg oppdaget at jeg hadde litt melk i puppene sånn rundt uke 24 ellerno...men måtte klemme for å finne det ut(Noe man IKKE skal gjøre da det kan føre til lekkasje lenge før fødsel=ikke særlig kult). Men jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det. Melken vil være der når babyen kommer, og før den tid trenger du den jo ikke

Skrevet

Litt råmelk kan man få i løpet av svangerskapet. Men melkeproduksjonen kommer vanligvis ikke skikkelig igang før 2-3 dager etter fødselen.

Skrevet

Melka kom vel 1-2 dager etter fødselen, mener jeg å huske. Au! Det var ikke akkurat godt :) Og ante ikke at det kom til å gjøre så vondt, så fikk egentlig sjokk. Men det gikk fort over da.

Skrevet

Et par dager etter fødselen kom melken. Puppene este ut noe enormt rundt halvveis i svangerskapet, men altså ingen melk før babyen kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...