Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Selv om en stor del av meg synes det er godt at legen mente vi burde få noen til å se på situasjonen, så merker jeg at dette ble alvorlige saker. Plutselig er det så virkelig at vi faktisk er slitere. Men nå kan jeg bytte ut bekymringene for at tanta kommer med bekymringer for hvordan utredningen foregår... Variasjon er vel bra det! Hva er det egentlig som skjer på det første utredningsmøtet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10217553-da-er-vi-henvist-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble også bare henvist videre, jg fortalte fastlegen at vi hadde prøvd i over et år, han noterte, og henviste. Jeg fikk til og med velge gyn., dersom jeg hadde preferanser. Hedligvis hadde en venninne anbefalt et bra gyn.senter, og jeg fikk henvisning dit. Og da var det gyn. som tok prøver og bestemte videre fremgang, og da foretok de nødvendige henvisninger til sykehus for videre behandling. Nå venter vi bare på å starte IVF forsøk, det er da 11/2 år siden utredningen begynte...

Hei Cocco!

Når dere ble henvist videre, hensyntok de da også mannen, sånn at han fikk tatt en sædprøve? Jeg var nemlig hos fastlegen min i dag som overhodet ikke har peiling. Jeg er henvist videre til Gyn. Avd. på sykehuset, men får da mannen også en inkallelse? Jeg har også mottatt et skjema som innbefatter at jeg skal ta en del hormonprøver på dag 21 - 23 i syklusen. Det spiller vel forsåvt ingen rolle om jeg tar dette på laboratoriet på sykehuset el hos fastlegen. Det er greit å spørre dere som har vært igjennom dette før....

Hei!

Vi er i samme situasjon som deg/dere, tror jeg.

Skal på fertilitetsklinikken neste uke, og vi er ikke helt sikre på hva som venter oss, annet enn at han skal levere en prøve!

Har litt skrekkblandet fryd på en måte, det er så virkelig å det er egentlig litt skummelt, men samtidig er det veldig godt å vite at nå blir det forhåpentligvis hjelp å få også!

Har dere prøvd lenge dere da?

• 2 uker senere...

Hei Diosa.

Jeg fikk tatt alle blodprøver hos gyn. Og når han hadde undersøkt meg, så fikk sambo innkalling fra IVF avd. på sykehuset, dit måtte han får å levere prøver.

Men det nok mulig at dette vil variere litt fra sted til sted...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...