Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg venter på å få komme til haugesund for prøverør. Håper det går kjapt.. men mulig eg må vente til desember. Kan alle dere som har prøvd prøverør i haugesund fortelle hvordan det var og hvordan det gikk?? er SÅ spent på å høre om det er mange som ble gravide eller ei... ;-)

Fortsetter under...

Jeg har vært i hgsd, og er veldig fornøyd med de:)

Hadde 1 forsøk først, der vi fikk 4 egg på frys:) Heldige med den, og det var et av de eggene som skulle bli til den lille som bor i magen min:)

Hvordan opplegget blir er veldig forskjellig alt etter grunn til barnløsheten, men begynner med spray og så blir det sprøyter etter det. I fryseforsøk som vi hadde sist er det tabletter hele forsøket, litt deilig å slippe spray og sprøyter:)

Jeg produserte lite egg, men økte dosen og lengden og det hjalp gitt:)

Vi synes de var veldig koselig der oppe, og når det var noe vi lurte på så var det bare å ringe og de var alltid behjelpelige:)

Lykke til:)

Jeg har også vært der. Var veldig fornøyd med de og følte meg godt mottatt:) Jeg har vært så heldig at det klaffet på 1forsøket, men kan si litt om hvordan det gikk her igården. Begynte på spray og tok den rundt 4 uker. På 3 uka så begynte jeg også på sprøyter. Så var det ul for å se hvor mange eggposer de fant. og jeg hadde veldig få eggposer dermed måtte jeg gå 4 dager til på sprøyter og spray før ny ul. og da var de blitt større og fikk time til egguttak. Når det var gjort var de dyrking i 3dager, så innsetting:) Lykke til

så kjekt å høre at det har gått bra!! off eg både gruer meg og gleder meg... er veldig klar til å komme i gang, men må nok vente til desember. Har du Trulte hørt noe? når søkte du? spennende hvis vi skal inn på noenlunde samme tid... da kan vi bruke hverandre som støtte o.l... håper det går bra for oss begge to :-)

Annonse

hei.

Sitter gravid nå i 20 uke takket være haugesund.

Fikk ut 10 egg hvor 9 ble befruktet og 6 på frys. Det er det ene fra frys jeg bærer på nå. I Haugesund fikk jeg og kjempegod smertelindring v eggutaket og god støtte fra lege og sykepleier så det gikk så fint!

De måler og blodgjennomstrømning i livmor der med dopler, noe de ikke gjør på andre sykehus.

Veldig fornøyd der altså!

Pst! De har gode graviditets rater der.

Lykke til

Jeg har også vært i Haugesund. Er veldig fornøyd med mottagelsen og hele opplegget. Vi var jo så heldige når vi var der, at Hausken fortsatt var der da :o)

Jeg har pcos og mannen min veldig dårlig sædkvalitet, så det blei icsi på oss.

Jeg hadde jo ikke det veldige store håpet egentlig... Men så feil kan man ta :o)

1.gangen hadde jeg "bare" 2 egg, og ingen av dem blei befukta, og siden de ikke satt inn egg igjen, så fortsatte jeg på det 1.forsøket. Denne gangen fikk jeg mere medisiner, og da fikk jeg 15 egg.

11 blei befrukta! 6 blei fryst ned, og ett fikk jeg. Resultatet av det egget blei verdens nydeligste gutt!!!

Nå har jeg kontaktet dem igjen for å prøve å få en søster eller bror til lillegutt. Håper bare at de frosne eggene overlever...

Har allerede fått resept på de med. jeg skal ta. Men tenkte jeg skulle drøye det en mnd. tid. For vi skal en uke til syden i sept.

Så da starter vi når vi kommer hjem derfra :o)

Masse lykke til dere alle :o)

Det var jo veldig likt oss da, PCOS og dårlig kvalitet. Siden jeg har PCOS er det vel ikke så lett å få nok modne egg med det første.

Men håper det går veien!

Godt å høre at de er flinke:o)

Vi var veldig fornøyde med haugesund! Blide og hyggelige pleiere. Vi fulgte vanlig regime med spray i 2-3 uker og deretter sprøyter. Fikk ut masse egg, men bare ett egg ble befruktet, Heldigvis var dette egget selveste gullegget! Vi er uforklarelig barnløse, men det virker jo som om kanskje eggene mine er litt "rare" siden så få ble befruktet! Nå skal vi starte med søskenforsøk snart. Er ikke så stressa nå siden vi allerede har ei lita tulle!

Kjempefornøyd med haugesund, man blir godt ivaretatt!

Annonse

Hei Gojentå!

Vi har akkurat søkt, men var til samtale igår og han leverte prøve igår.

Jeg har PCOS og er ikke overvektig, så de vil at jeg skal være med på en studie, for å kartlegge effekten av metformin.

Vi kunne vente oss samtale i desember og forsøk i januar. Synes jo det er ALTFOR lenge til!!!!!! Hva skal vi finne på de neste 4 månedene da?? Jeg kommer jo til å gå på veggen!! Er SÅÅ utolmodig! Og blir i et skikkelig dritthumør!!!

Hei, vi er veldig fornøyd med opplegget og legene i haugesund. Jeg har endometriose så vi fikk IVF. Tok ut 6 egg og 5 ble befruktet.Men da vi skulle sette inn var det kun 1 egg som klarte seg. Det var superegget for nå er jeg snart 17 uker gravid på første forsøket!

lykke til alle sammen.

Jeg er også veldig fornøyd med legene og behandling i Haugesund :-)

Ble gravid på 2. ICSI forsøk og er 27 uker på vei. Vi brukte nedfrosset sæd, pga samboer har hatt kreft.

Første gangen fikk vi ut 7 egg, men kun 2 ble befruktet. Andre gangen endret de litt på dosen og vi fikk ut 12 egg og mener det var 6-7 som ble befruktet og 2 ble lagt på frys.

Lykke til med behandlingen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...