Sessa ruger igjen... Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Herregud!!! ER DET MULIG Å FÅ TRASSIG UNGE NÅ??? De siste dagene har det vært masse sutring og sinna unge. Lurer på om det er noen jeksler eller no, men det får da være grenser. I dag kan jeg ikke ta henne ut av leken uten at hun blir DRIT trassig... "HALLO?? DU STINKER JO BÆSJ!!! Kan ikke sitte og leke i all evighet da, frøken!!" I sted måtte jeg hente henne ute på trappa og lukke terrassedøra så hun ikke skulle gå ut igjen, det er jo litt kaldt ute. Resultat: Frøkna la seg ned på magen med hodet i hendene og skrek med hesestemmen! Sånn trassig skrik. Himmel!!!! Tar ikke lange tiden å avlede henne, men makan! Blir jo litt irritert av dette da! Ikke så søtt liksom!
Loppelill Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Det var kanskje litt tidlig.... Jeg syns faktisk at rundt 1,5 - 2 år har vært den vanskligste ang trass. 4 - 5 år har ikke vært så voldsomt her. Men litt tidlig var det jo...
akt80 & Sara Emilie Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 ja de har vilje! Sara hyler hver gang hun ser lommeboken min og slutter ikkje før hun før den.. like koselig kver gang eg skal betale i kassen hehe
Ceci og prinsen. Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 - Er nok hennes måte å protestere på :-) har jo ikke ord enda. Jeg synes det egentlig er søtt når han her setter i gang med krokodilletårer og sinte hyl, viser jo bare at de forstår og kan bruke sinne/gråt som uttrykksform.
shanty73 Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Å ja dette kjenner jeg igjen... har en jenta på 5 som aldri har vist tegn til dette, så det er en helt ny litt slitsom opplevelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå