Gå til innhold

Trass??!!

Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud!!! ER DET MULIG Å FÅ TRASSIG UNGE NÅ???

De siste dagene har det vært masse sutring og sinna unge. Lurer på om det er noen jeksler eller no, men det får da være grenser.

I dag kan jeg ikke ta henne ut av leken uten at hun blir DRIT trassig... "HALLO?? DU STINKER JO BÆSJ!!! Kan ikke sitte og leke i all evighet da, frøken!!"

I sted måtte jeg hente henne ute på trappa og lukke terrassedøra så hun ikke skulle gå ut igjen, det er jo litt kaldt ute. Resultat: Frøkna la seg ned på magen med hodet i hendene og skrek med hesestemmen! Sånn trassig skrik. Himmel!!!! Tar ikke lange tiden å avlede henne, men makan! Blir jo litt irritert av dette da! Ikke så søtt liksom!

Skrevet

Det var kanskje litt tidlig....

Jeg syns faktisk at rundt 1,5 - 2 år har vært den vanskligste ang trass. 4 - 5 år har ikke vært så voldsomt her.

Men litt tidlig var det jo...

Skrevet

ja de har vilje! Sara hyler hver gang hun ser lommeboken min og slutter ikkje før hun før den.. like koselig kver gang eg skal betale i kassen hehe

Skrevet

- Er nok hennes måte å protestere på :-) har jo ikke ord enda. Jeg synes det egentlig er søtt når han her setter i gang med krokodilletårer og sinte hyl, viser jo bare at de forstår og kan bruke sinne/gråt som uttrykksform.

Skrevet

Å ja dette kjenner jeg igjen... har en jenta på 5 som aldri har vist tegn til dette, så det er en helt ny litt slitsom opplevelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...