2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Harselv babygym, men bunnen der er jo dekket med masse plysjaktig stoff, bør hun ligge på gummimatte?(Problemet er at hun nå er mest vant til å være på babygymunderlaget)
mams`n81 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Her krabber lillegutt bare rett på gulvet. Men han fikk spesielt fart på krabbinga når jeg kjøpte strømpebukse men antiskli på knærne. Anbefales!!
DiddiDaddi Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Samme som ovenfor hos oss, når snuppa først begynte å krabbe krabber hun overalt. For å få henne igang fikk hun antiskli på knærne noen dager, etter det trengte hun ikke. Jeg fant ikke strømpebukse, bare klipte av antisklien på noen sokker og tredde over knærne )
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Kan du fortelle hvor en får taki slike strømpebukser med antiskli på knærne??
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Vi kjøpte matte på barnas hus, helt genial. Spesielt på litt kalde gulv. Så lot jeg henne bare ha på bleie/bleie og body eller i nettoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå