Gå til innhold

Avtagende kvalme fra 7.uke?


Dizzie_mortil3

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+4 og har siden forrige uke merket bedring av kvalmen. Jeg er fortsatt kvalm, igår var det intenst på ettermiddagen, men det kommer og går i bølger. Idag har jeg nesten ikke kjent noe (ennå).

Jeg begynte å kjenne situasjonsspesifikk kvalme allerede før jeg fikk positiv test.

Er det sannsynlig at alt er i orden og at kvalmen bare er på hell? Jeg er fortsatt trøtt, og har litt ømme bryster, så jeg velger egentlig å tro det.

Andre med slik erfaring? Det er jo litt tidlig og merkelig at kvalmen forsvinner når andre begynner å få den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg føler den er på hell med meg og.. vært uggen siden 3 1/2 uke på vei,men nå virker det som det har roa seg litt.. fortsatt trøtt og ØØØMMME bryster..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette opplever jeg også. Er 8 uker i dag, og kvalmen har vært ganske mye bedre den siste uka. Merkelig, for uka før det kunne det gå over et døgn uten at jeg klarte å beholde mat. Og sist svangerskap var jeg kvalm i ni mnd. Så jeg syns det er kjemperart, men HÆRLIG!

 

Du skal se at vi er lengre på vei enn det vi tror vi er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvart svangerskap er foskjellig nokre har knapt kvalme og andre i 9 mnd. Kor tid den kjem og går varierar. Du kan håpe på at kvalmen er på hell, men håp ikkje for mykje for då vert du skuffa :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjekt å vite hvor langt på vei man er når kvalmen tar slutt, jeg var kvalm en tid (visste ikke at jeg var gravid). Nå fant jeg ut at jeg er gravid, men har ikke vært kvalm på ett par uker. Kan godt stemme at jeg er to mnd på vei. I så fall blir det kort tid mellom mine små hehe. Min forrige ble nemlig født i mars, så da blir det under ett år mellom dem. Eldstejenta er 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...