Gå til innhold

Melder meg inn i April klubben!

Anbefalte innlegg

Fikk telefon fra legen nå, jeg er da et sted mellom 5-7 uker på vei,ifølge Bim har jeg termin 21 april 2008.

Dette føles rart, fordi jeg mistet 13 juli og har ikke hatt mens etterpå,mao har blitt gravid med en gang på første EL :D

Om svangerskapet går som håpet, skal jeg føde på Ringerike i Buskerud. Der fødte jeg sist og har BARE skryt å komme med. Bortsett fra det,er jeg 27 år,gift med 1 barn 4 katter og en hund..bor på "landet" og koser oss glugg ihjel.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10216569-melder-meg-inn-i-april-klubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! Jeg er 37 år, er mamma til tre på 2, 8 og snart 18 år. Venter nå nr 4, termin 21. april jeg også. Denne lille skatten i magen er ikke planlagt, må innrømme at jeg har grått mange tårer. Men nå kjenner jeg at jeg gleder meg enormt! Det gjør nok ikke pappan, men vi har blitt enige om at vi skal greie dette sammen. Men aller helst hadde han ønsket at jeg hadde tatt abort, selv om han ikke sier det rett ut. Jeg hadde 2 spontanaborter før vi fikk nr 3, håper så inderlig at dette skal gå bra! Lykke til! Kanskje vi kan holde kontakten?

Koselig med samme termin dag! Det er lov å gråte,men det er og lov å glede seg når følelsene snur og ikke vær redd for å vise mannen din at dette ønsker du. Menn tenker ikke som oss.. ;) Jeg har også hatt 2 spontanaborter,eller tre egntlig. Vet ikke helt hva den iste var for fosteret døde i uke 3 men kom ut av seg selv da jeg skulle vært 7 uker på vei. (13 Juli i år,ble gravid igjen på første eggløsning). Tunge stunder det mefører,og panikken henger jo litt igjen. Nesten så man løper og sjekker tilstanden på toalettet halve dagen. Men det jeg har lært mest av alt er å slappe mer av,ikke henge meg opp i ukene og dagene,men ta hver dag som det kommer og nyte livet med mannen min og jenta vår på to år..som for tiden lærer nye ord hver dag.

Hvordan er formen din? Jeg er kvalm..mest på kvelden faktisk,slik som nå og rundt leggetid. Har fått stripen fra navlen og ned,den kom for 3 uker siden (!) føler meg som ei skikkelig hormonbombe. Har også allerede blitt litt trøttere,i dag nøt jeg dubben til Emilie med å ta en dubb med henne.Det var deilig. Blir vel slik fremover.

Heisann, koselig med svar fra deg! Formen er ikke så værst, men jeg er VELDIG trøtt hele tiden. Begynner å kjenne meg småkvalm på morgenen nå. Kasta opp veldig ofte med minstemann, håper ikke det blir slik denne gangen. Magen er blitt større, buksa begynner å bli trang ja! Har skikkelig lyst til å få tak i ei mammabukse. Jeg ga bort mammaklærne til en kollega for noen mnd siden, sa jeg ikke hadde bruk for dem lenger! Angrer på det nå! Skal opp halv seks i morgen, slitsomme dager på jobb. Arbeider i helsesektoren. Hva med deg, er du i jobb?

11. sept. har jeg første legetime, det blir jo spennende!

Ååh mammatøy. Vi er en venninne gjeng som har gått på vei litt etter hverandre,og ei skjønn mamma-snekkerbukse i beige. Nå er det veninne nummer to som bruker den,hun har termin i September. Håper jeg får låne den etter det! Da jeg gikk med Emilie kjøpte jeg ingenting. Men jeg ble ikke så veldig stor heller,egentlig. Brukte store gode gensere (noen til mannen min) og jo,han kjøpte en delilig fleece bukse til meg på senvinteren. Hun ble født 1 juni. Buksa ligger klar i skapet til å dekke en god mamma stuss og stor nok til å dra godt oppå magen når høstkulden kommer :)

Ja jeg er i jobb.Jobber på skole på kveldstid og har hatt fri hele sommeren og helt til nå,begynner på mandag kveld igjen. Ikke full stilling ca 3-4,5 time pr kveld. Passer meg utmerket siden Emilie ikke er i barnehage enda,hun får være med noen ganger og da kan hun leke der ute. Moren min bor et par gater over skolen så det hender vi rusler opp dit en kjapp tur også.

Jeg har ikke fått legetime enda,men har vært der 2 ganger med hcg blodprøver. Skal få UL brev i posten denne uken,for å se at alt er bra.Etter dette skal jeg bestille kontroll. Vi bor litt på bygda så her får man kontroll på dagen om det trengs (fordelen ved å bo på landet og litt for mange leger å velge mellom).

Blir noen spennende måneder dette her. Jeg er så utrolig glad i høsten så jeg kommer nok til å kose meg veldig med en voksende mage,en god bok ,et ullpledd og en deilig kopp te (kutter ut kaffen,blir kvalm av den). Kanskje jeg orker å gå ut i skogen her og ta litt bilder også,det får tiden vise :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...