Gå til innhold

Hei flere som er veldig syke?


ålah

Anbefalte innlegg

Jeg er så kvalm og dårlig form hele dagen, så jeg ser meg nødt til å sykemelde meg. Føler meg ganske udugelig... Men jeg ser ikke for meg i det hele tatt at jeg greier å gå på jobb i denne tilstanden. det som også er , er at vi skal skrive ny arbeidskontrakt, og det har vi ikke gjort ennå... så det er fryktelig dårlig timing, er redd jeg ikke får ny arb. kontrakt... Husker sist gang jeg var gravid, var også like dårlig, men da var jeg student, og litt lettere å styre dagen selv da.

Er det flere som er sykemeldt? er forresten 7+ 4 på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også dårlig form og har veært sykemeldt i 3 uker alerede. Må ta det med ro også da jeg har mistet mange ganger før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de har ikke lov til og sparke deg,, men de kan velge og ikk egi deg videre kontrakt vist de har en grunn til det..

 

jeg gikk som vikar og da jeg sa jeg var gravid(hadde vært noe sykemeldt og trengte tilrettelegging ) fikk jeg ikke videre kontrakt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg har også vært veldig dårlig. bare ligget på sofan i snart 3 uker.klarer ikke å jøre noen ting.

men begynner å komme meg litt nå da.

så det går heldigvis over da : )

er 8+2 nå

skal på ul på torsdag....veldig spent : )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært sykmeldt i tre uker,har to uker igjen også,men har en fysisk jobb og mistet et par ganger før så jeg tar det med ro.Må nevnes at jeg også kjenner kvalmen bli værre dag for dag nå,har vært ille i dag. er i uke 6. Men....jeg er kjempeglad for at jeg har alle symptomer,uansett hvor ille de måtte være/bli,håper det er et sunnhetstegn og at frøet mitt sitter denne gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...