Gå til innhold

Trening og assistert befrukting. Noen erfaringer?


Ma73

Anbefalte innlegg

Hei! Satte inn egg på fredag, og har (via en venninne som gjorde det samme) ligget siden da. Tenker å ligge til egget fester seg, da min venninne gjorde det samme med hell. Jeg trener vanligvis hver dag, og er uvant med å ikke bevege meg. Går tur hver dag, trener styrke 2 ganger i uken, aerobic, jogging og svømming. Nå lurer jeg på om noen har erfaringer med trening de to ukene mellom innsettning og test? Tenkte å trene lett på tordag (rugedag 6), og så trene styrke fredag og lørdag. Noen gode råd?

 

hilsen en som kribler etter å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.

Dette lurer jeg på også. Begynte på nesespray synarela i går, så det er en problemstilling jeg lurer på også. vi får håpe på svar. L

Lykke til..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei

 

Jeg fikk beskjed om å leve som normalt i hele behandlingsperioden. Jeg trener mye, så det fortsatte jeg med.

Jeg trente ikke de siste par dagene før uttak pga litt ubehag i magen (mange follikler!), og begynte å trene igjen et par dager etter innsetting. Det gikk helt greit det. Ble gravid også, men om trening er grunnen vet jeg jo ikke. Det er jo opp til egget å feste seg. Men god blodgjennomstrømning skal være bra, da.

 

Tror det er viktig å leve mest mulig normalt i ventetida!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...