*teresa* Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Denne må prøves..den var lett å rask å lage;o) http://www.detsoteliv.no/
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 HEEEEI!!!!..................kom hit til meg med litt takk )))))
*teresa* Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Ligger under langpanne kaker og eplekake med marsipan.
Serial mom Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Det var slemt gjort av deg,he-he! ;-p Har skikkelig lyst å bake eplekake,for har littegrann epler på treet i hagen,men så skal mannen min reise bort ei uke på jakt nå,og jeg kan ikke sitte alene med en hel kake,det MÅ bare gå galt! Jeg bakte nettopp ei superedupermektig sjokkiskake til bursdagens hans på fredag,den er allerede borte...
Teltpluggen Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Jeg vil ha deilig god langpannesjokoladekake med MASSE tykk glasurkrem.. MEN JEG HAR IKKE EGG ELLER NOEN ANDRE TING...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 ikke si sann da, får jo helt vann i munnen her jeg sitter på jobb og lengter etter middag og snop og brus og alt og det............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå