Gå til innhold

Utflod..

here

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle.

Må spørre dere med erfaring om noe som er for ekkelt å spørre andre om... Derfor utnytter jeg dere :-)

Har de siste dagene hatt endel utfod som er nesten svart og ekkel. Nesten som mens på en måte.. Er det sånn det skal være?

Ble inseminert for 3 uker siden, andre forsøk, og fikk noe jeg trodde var mens forrige helg og tok meg da en liten fest også i og med at jeg trode det gikk galt denne gangen også.

Har vært litt rar i magen og humør de siste dagene så jeg tok en test i dag og den slo ut positivt! Er helt skjelven og kvalm (av lykke) men også litt urolig for om dette er normalt.

Noen som kjenner igjen symptomene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mørk utflod hørtes vel egentlig ikke så bra ut, det trenger jo ikke å være noe galt, men du burde dra til legen med en gang og få bekreftet svangerskapet!

Skrevet

Men hvis det er så tidlig, så kan det være pga egget fester seg. Men lurt å sjekke med lege ja..

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hei!

Tror kanskje også at det kan være snakk om festeblødning, men like greit å høre med lege eller jordmor så fort som mulig. Jeg har blødd litt nå og da i alle svangerskap, morsomt er det ikke.

Ønsker deg lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...