Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, er ca 4 uker på vei, men er veldig redd for at noe er galt siden jeg omtrent ikke har noen symptomer.. Har vært gravid en gang tidligere, og da var brystene veldig ømme, også var jeg veldig plaget med kvalme.. Nå kjenner jeg nesten ingenting, bare litt stikking i brystene en sjelden gang.. Noen andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 hei er også 4 uker på vei og merker ingenting . er veldig bekymra. kanskje noen kan berolige oss .
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 hei jeg er 5+5 i dag å fikk de første symtomene i går. kvalme og brekninger. de kommer helt sikkert
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Hei! Tror ikke det er vanlig å bli kvalm før i 5-6 uke, (jeg har ikke blitt det før i uke 6)noen enda seinere, og noen blir ikke kvalm i det hele tatt! Vet ikke om det stemmer, men har lest flere steder at det i realiteten bare er ca 50% som opplever morgenkvalme. Vet ikke om det hjelper, men håper du blir litt beroliget! Lykke til!
gladmage Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Kanskje det blir et annet kjønn denne gangen. Jeg var i storform da jeg fikk gutten men kvalm og trett da jeg fikk jenta mi... Bare nytt det du, det kommer nok noe etterhvert...)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Hei:) Jeg er 4+1 på vei, å merke ingenting jeg heller:) eneste er at mensen ikke er kommet. Ellers merker jeg ingenting..(bank i bordet..hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå